عناب یکی از میوه هایی است که در میان مردم بسیار محبوب و پر طرفدار است . چرا که دارای خواص بسیار فراوانی است و از آن به عنوان دارو هم استفاده می شود .

مجموعه ما به عنوان مرکز فروش مستقیم عناب جنگلی درشت ، بهترین نوع عناب ایرانی را که دارای خواص دارویی و درمانی فراوانی است و از بهترین کیفیت برخوردار است را به صورت مستقیم و بدون استفاده از هیچ واسطه ای در اختیار مشتریان خود در داخل و خارج کشور قرار می دهد .

فروش مستقیم عناب جنگلی درشت

مشخصات انواع عناب درشت درجه یک

مشخصات انواع عناب درشت درجه یک عناب میوه ای کوچک و قرمز رنگ است که در ابتدا سبز و گرد است ولی پس از رسیدن به رنگ قرمز در می آید و پوست آن چروک می خورد و به دلیل شباهت بسیار آن به خرما از آن به عنوان خرمای قرمز یا خرمای چینی نیز یاد می شود .

عناب در مناطق گرمسیری و خشک رشد می کند اما به دلیل خواص بسیاری که دارد در سراسر جهان پر طرفدار است و میوه ای شناخته شده است که در جهان مشتریان بسیاری دارد .

عناب سرشار از مواد مقوی و مغذی است و دارای ویتامینهای مفید بسیاری است و برای درمان بسیاری از بیماریها مفید است و در طب سنتی از آن بسیار استفاده می شود .

در این میان عنابی که دارای کیفیت بالایی باشد و سالم باشد از بیشترین خواص دارویی و درمانی آن برخوردار است و باید دقت نمود تا عناب سالم و درجه یک انتخاب کرد زیرا عناب کهنه خواص خود را از دست داده است و دیگر مناسب مصرف نیست . عناب درجه یک عنابی است که اندازه ای درشت دارد پوست آن قرمز و شفاف و صاف است و بدون کپک و کرم خوردگی است و دارای طعمی ملایم و شیرین است.

عناب دفع کننده بلغم می باشد

عناب دفع کننده بلغم می باشد عناب یکی از میوه هایی است که جز میوه های دارویی نیز نامبرده می شود چرا که بسیار مقوی است و از آن به عنوان کپسول سلامتی نیز یاد می کنند .

عناب سرشار از آهن و فسفر می باشد و به خوبی می تواند کم خونی ناشی از فقر آهن را درمان کند همچنین عناب به دلیل آهن و فسفر فراوان باعث اکسیژن رسانی بهتر به بدن می شود و ضعف عضلانی ، خستگی ، سرگیجه و اختلالات شناختی را برطرف می کند .

عناب میوه ای بسیار مفید برای افرادی است که از سردی مزاج و بلغم رنج می برند چرا که عناب دفع کننده ی بلغم است .

عناب دارای کلسیم است که استخوانها را مستحکم می کند و دندانها را مقاوم می سازد و با افزودن آن به رژیم غذایی می توان جلوی پوکی استخوان را گرفت .

عناب سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدانهای مفید و مورد نیاز بدن است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد و از بدن در برابر بیماریهای مختلف محافظت می کند هم چنین مانع پیری زود رس در فرد می شود .

مصرف عناب با حذف رادیکالهای آزاد و مضر بدن خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی و سرطان و فشار خون بالا را به شدت کاهش می دهد به علاوه با سم زدایی بدن به حفظ سلامت آن کمک بسیاری می کند .

تولیدکنندگان عناب جنگلی درشت

تولیدکنندگان عناب جنگلی درشت عناب یکی از میوه های دارویی است که به دلیل خواص دارویی خود در بین مردم بسیار پر مصرف است . امروزه به دلیل محبوبیت این میوه در بین مردم بازار تولید و فروش آن از رونق بسیار خوبی برخوردار است .

مجموعه ما به عنوان یکی از تولید کنندگان عناب صادراتی ، عناب کوهی درجه یک و مرغوب را به مشتریان خود به صورت عمده و مستقیم عرضه می کند . البته عرضه این محصول توسط ما به صورت مجازی نیز انجام می شود و خریداران می توانند به سهولت نسبت به خرید آن اقدام نمایند که همین امر موجب رضایت همیشگی آنها از مرکز ما است و این یکی از رموز موفقیت ما است .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *