امروزه استفاده از عناب درشت درجه یک به دلیل داشتن خواص بسیار جذاب و بی نظیر روز به روز در حال افزایش میباشد. انچه برای مصرف کننده اهمیت دارد تهیه انواع عناب اعم از عناب جنگلی و عناب وحشی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت میباشد.درقیمت گذاری انواع عناب کیفیت ، سایز ، ظاهر و البته ارگانیک بودن و نبودن عناب بسیار موثر است. طبیعتا هرچه عناب باکیفیت تر باشد قیمت آن نیز بیشتر میباشد.در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با خواص عناب بیشتر آشنا شوید.

قیمت انواع عناب درشت درجه یک

آشنایی با ویتامین های عناب

آشنایی با ویتامین های عناب عناب از جمله میوه هایی است که دارای خواص و فوائد بسیار زیادی میباشد این میوه بی نظیر و خاص در درمان بسیاری از بیماری ها و البته پیشگری از انها نقش بسیار زیادی دارد چرا که این محصول بی نظیر شامل بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن میباشد که به برخی از ویتامین های آن اشاره خواهیم کرد:

  1. ویتامین C
  2. تیامین
  3. نیاسین
  4. ریبو فلاوین
  5. ویتامین B6
  6. ویتامین B12
  7. ویتامین A2
  8. ویتامین A40

علاوه بر ویتامین های مذکور عناب ارگانیک دارای مقدار بسیار زیادی فیبر ، چربی ، اسید های چرب و کلسترول میباشد.از این رو تاثیر بسیار زیادی بر سلامت و شادابی بدن دارد که به برخی از انها اشاره خواهیم کرد:

  • کاهش و کنترل اضطراب : مصرف عناب موجب تنظیم میزان هورمون ها در بدن میشود که خود موجب ارامش مغز و کاهش استرس میشود.
  • کاهش ابتلاء و درمان سرطان : از انجا که عناب سرشار از انتی اکسیدان میباشد نقش بسیار زیادی در درمان و کنترل بیماری های قلبی و عروقی و سرطان دارد
  • کاهش اختلالات و بی نظمی در خواب : عناب به علت داشتن اسپینوزین در ساختار خود موجب ایجاد خواب الودگی در فرد میشود.
  • کنترل گردش خون : عناب به علت داشتن آهن و فسفر موجب درمان کم خونی و افزایش گردش خون میشود که در نتیجه اکسیژن رسانی به بافت ها افزایش یافته و گرفتگی و خستگی عظلانی نیز کاهش مز یابد
  • کاهش وزن : از آنجا که عناب در ساختار خود دارای فیبر زیاد و ویتامین میباشد در ایجاد سیری کاذب و کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن بسیار موثر می باشد.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن : وجود انتی اکسیدان در عناب موجب میشود بدن در مقابل رادیکال های آزار مسلح شود و همچنین گلبول های سفید نیز بیشتر تولید شوند.
  • کاهش چشم گیر چین و چروک ها : از انجا که عناب سرشار از فیبر و انواع مواد معدنی و ویتامین می باشد در افزایش خون رسانی و کاهش چروک و پیری پوست بسیار موثر می باشد.
  • افزایش استحکام استخوان ها : وجود فسفر و کلسیم در عناب موجب افزایش استحکام و ساختار استخوان میشود
  • تقویت مو : از ترکیب عصاره عناب با روغن نارگیل میتوان موجب تقویت مو ها شد چرا که عناب سر شار از انواع ویتامین های مفید برای موها می باشد.

از فواید عناب برای زخم معده بدانید

از فواید عناب برای زخم معده بدانید عناب ها با توجه به داشتن انواع مواد معدنی و فیبر ها نقش بسیار زیادی در سلامت سیستم گوارشی اعم از معده دارند. مصرف عناب از دو جهت میتواند در سلامت معده و کاهش مشکلات سیستم گوارش موثر باشد :

  1. عناب به دلیل بهره مندی از مقادیر بالای فیبر و مواد معدنی نقش بسیار زیادی در جلو گیری از پر خوری ، هضم آسان مواد غذایی ، جذب بهتر و آسان تر مواد غذایی دارد از این رو موجب کاهش فشار بر معده برای هضم مواد غذایی میشود والبته عناب لایه پوششی درون معده را تقویت میکند در نتیجه در پیشگری از بروز مشکلات معدوی و زخم معده بسیار تاثیر گذار است
  2. عناب به دلیل داشتن فلاونوئید فعالیت ضد میکروبی بسیار بالایی دارد که در نتیجه در درمان زخم ها و عفونت های باکتریایی همچون زخم معده بسیار موثر است.ناگفته نماند وجود ساپونینی همراه با فلاونوئید خاصیت ضد التهابی دارد که در کاهش التهابات معدوی نقش بسیاری دارد.

شرکت پخش عناب درشت درجه یک

شرکت پخش عناب درشت درجه یک مجموعه ما در زمینه پخش عناب درشت درجه یک با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت فعالیت میکند.شما میتوانید برای تهیه عناب مورد نظر خود از طریق سایت انلاین ما اقدام کرده و پس از مشاهده عکس و جزئیات محصول در سایت اقدام به ثبت سفارش کرده و پس از طی مراحل خرید محصول خود را در کمترین زمان ممکن با نازل ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *