فروش عمده عناب بیرجند ارزان انجام می شود. در بیرجند به دلیل اینکه قطب تولید عناب در ایران است قیمت هر کیلو عناب نسبت به شهرهایی چون تهران و مشهد ارزانتر است. خرید عمده عناب از بیرجند باعث خواهد شد شما در فروش این میوه سود بالایی ببرید.عناب محصول کشاورزی مناطق گرمسیر و به خصوص خراسان جنوبی در ایران می باشد.عناب را با نام خرمای چینی نیز میشناسند.عناب چینی و یا کشور های جنوب شرق قاره آسیا نسبت به عناب های ایران بزرگتر می باشند، همچنین مزه عناب های این مناطق برخلاف عناب ایران که شیرین می باشد؛ تلخ است و به رنگ نارنجی کم رنگ می باشد.

فروش عناب بیرجند ارزان

عناب سرشار از آنتی اکسیدان ها

عناب سرشار از آنتی اکسیدان ها

از عناب امروزه به عنوان یک میوه ناشناخته یاد می شود. چرا که مصرف این میوه خوشمزه نسبت به تولید عناب در ایران ناچیز می باشد.عناب دارای خواص بسیار زیادی است که همیشه مورد توجه پزشکان در طب سنتی قرار گرفته است. عناب دارای ویتامین c فراوانی است، همچنین دارای کلسیم، فسفر، آهن، تیامین و …می باشد.

فصل برداشت عناب در خراسان از اوایل مرداد ماه در مناطق گرمسیر استان شروع شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد.در این بازه زمانی عناب تازه به وفور یافت می شود. لازم به ذکر است که عناب تازه در حدود یک هفته تا ده روز ماندگاری دارد و بیشتر از این مدت کپک می زند و ترش می شود؛ چرا که عناب دارای قند می باشد.عناب در هنگامی که تازه است کمتر از عناب خشک قند دارد. میزان قند موجود در عناب تازه در حدود ۳۵ درصد است و این در حالی می باشد که میزان قند در عناب خشک در حدود ۶۸ درصد به بالا می باشد.

عناب در طب اسلامی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و ارزش غذایی بالایی دارد .فروش عمده عناب در خراسان جنوبی و به خصوص شهرهای بیرجند و قاین از رونق بسیار خوبی برخوردار است. قیمت عناب در این شهر ها در سال ۹۷ در حدود ۶۰۰۰ تومان تا ۳۶۰۰۰ تومان با توجه به مرغوبیت عناب متغییر بود. عناب بیرجند یا عناب خشک چینی معمولا برای مصارفی مانند دمنوشی و آجیلی استفاده می شود که عناب های آجیلی درشت تر و دارای قیمت بیشتری به مانند عناب های صادراتی می باشند.

پخش کنندگان عناب بیرجند ارزان

پخش کنندگان عناب بیرجند ارزان

خرید عناب از بیرجند دیگر امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی کار دشواری نیست و برخلاف گذشته که برای خرید عناب به صورت عمده مجبور بودید به خراسان جنوبی سفر کنید و هزینه های زیادی داشتید، امروزه نیازبه این کار نیست.چرا که در حال حاضر سایت های اینترنتی فروش عناب بوجود آمده است که بهترین کیفیت عناب را با نازلترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *