بهترین مرکز عرضه حبه عناب نیم کیلویی را می توان در وب سایت های اینترنتی، جستجو نمود. همچنین این مرکز جهت جلب رضایت مشتریان، سعی می نمایند که انواع حبه عناب تازه را در بسته بندی های استاندارد ارائه دهد؛ زیرا با خرید مستقیم و بدون دلالان بازاری، هر روز شاهد افزایش میزان تولید و فروش بالای این کالا هستیم ضمن اینکه، فروشنده محصول فوق، در زمینه فروش عناب نیز فعالیت دارد.

مرکز عرضه حبه عناب نیم کیلویی

اطلاعاتی جامع درباره حبه عناب

اطلاعاتی جامع درباره حبه عناب

جهت تهیه حبه ارگانیک عناب، در مرحله نخست عناب را می شویند تا عاری از آلودگی و گردو خاک گردد. سپس در مدت زمان کوتاه توسط دستگاه مخصوص خشک می گردد و بعد آن را با هسته اش آسیاب نموده و به شکل پودر در می آورند. پودرها پس از غربال شدن می بایست تا موقع بهره برداری، در مکان خشک، نگه داری گردد.

در مرحله بعد قالب های پودر عناب را به مدت یک ربع در معرض بخار قرار می دهند؛ که در این فاصله پودر عناب در قالب حالت می گیرد. در انتها، حبه ها را از قالب در آورده و پس از خنک شدن موادی چون، دارچین و خرما و زرشک و زعفران و سنجد و غیره را که تضمین کننده سلامتی است بدان می افزایند.

مزایا خوردن حبه عناب در چیست؟

مزایا خوردن حبه عناب در چیست؟

عناب یک میوه تابستانی بسیار گوارا و دلپذیر است. این گیاه اصیل با طبع گرم و مرطوب، در طب سنتی از ارزش و جایگاه منحصر به فرد برخوردار است؛ چرا که علیرغم مغذی بودن از خواص دازویی فوق العاده برخوردار است. همچنین فصل برداشت آن نیز در فصل بهار ممکن می گردد. قطب تولید آن به لحاظ زمین های حاصلخیز، شهر بیرجند است که از مرغوبترین عناب برخوردار است. بدین ترتیب، حبه عناب درشت آن نیز به مثابه میوه اش، از ویژگی های بی نظیر برخوردار می باشد. از جمله برخی از خواص آن عبارتند از:

  1. با دارا بودن املاح و مواد مغذی چون کلسیم، سبب تقویت استخوان ها شده و از پوکی آن می کاهد.
  2. به سبب آهن موجود در آن، بیماری کمخونی را درمان می نماید.
  3. با خواص آنتی اکسیدانی، تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و ضد سرطان است.
  4. تقویت کننده فولیکول های مو است و با خواص ضد التهابی، امراض جوش و آکنه پوستی را درمان می نماید.
  5. با کاهش فشارخون از حملات احتمالی قلبی، پیشگیری می نماید.
  6. دفع کننده سموم از کبد است.
  7. بیماری های کلیوی را درمان می نماید.
  8. بهبود بخش سرما خوردگی و آنفولانزا و سرفه و گلودرد است.
  9. با فیبر فراوان، درمان کننده یبوست است.
  10. چربی سوز است و قند خون را نیز تنظیم می نماید.
  11. اشتها را تحریک نموده و هضم غذا را آسان می نماید. لذا تقویت کننده دستگاه گوارشی است.
  12. به عنوان داروی آرامبخش محسوب می گردد و استرس و اضطراب را کاهش می دهد .
  13. درمان کننده زخم معده است.

صادرکنندگان انواع حبه عناب نیم کیلویی

صادرکنندگان انواع حبه عناب نیم کیلویی

وسیعترین خط تولید صادر کننده عناب، انواع حبه عناب 500 گرمی ارگانیک را در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد قرار داده و در حوزه صادراتی توزیع می نمایند. درصد بیشتر از عناب های صادراتی مختص استان بیرجند بوده؛ چرا که عناب های تولید شده در این استان در انواع کاملا مرغوب می باشند.

هر دو مدل حبه فله ای و بسته بندی، کیفیت مساوی دارند. اما از جهت قیمت عناب های فله ای به لحاظ عدم بسته بندی با قیمت ارزان تر به فروش می رسند. در بازار صادراتی فروش حبه عناب ارگانیک به لحاظ خواص بی نظیر آن، افزایش یافته است. نرخ خرید عناب حبه ای در اشکال تازه و خشک کمی با یکدیگر فرق می کند.

در بین انواع عناب، عناب های ارگانیک تازه بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهند. گفتنی است که فروشنده محصول، مذکور، در زمینه فروش عناب ارگانیک نیز فعالیت دارد. این کالا و فرآورده های آن علاوه بر تامین داخلی، به کشورهایی همسایه چون عراق صادر می گردد و موجب سود آوری بسیار بالا می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *