بازار خرید عناب اصلاح شده با توجه به میزان تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد از رونق بی نظیری برخوردار شده است. شما می توانید برای خرید این محصول به هر میزانی که نیاز داشته باشید تنها از طریق همین سایت اقدام به تهیه آن نموده و آن را در کوتاهترین زمان ممکن بدست آورید. همچنین صادرات این محصول نیز سبب ارز آوری زیادی برای کشور شده است.

بازار خرید عناب اصلاح شده

شناخت عناب اصلاح شده مرغوب

شناخت عناب اصلاح شده مرغوب

عناب از جمله میوه هایی است که از آن در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شده است. امروزه نیز تولید کننده حبه عناب با تولید این محصول خدمت بزرگی در جهت سلامتی جامعه نموده است. به صورت کلی می توان گفت عناب میوه کوچک درختی است که ارتفاع آن گاهی تا ده متر نیز می رسد.

این میوه براق و زیتونی شکل بوده که به رنگ قهوه ای کم رنگ یا همان عنابی می باشد. این میوه دارای خواص فوق العاده ای بوده که در این جا به آنها اشاره خواهد شد. این میوه را معمولا هم به صورت خشک و هم به صورت تازه استفاده می کنند.

عناب اصلاح شده دارای مقادیر فراوانی از ویتامین ث بوده و به همین دلیل نیز از گذشته تا حال از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده می شود. در این جا به چهار خاصیت مهم این میوه جادویی پرداخته خواهد شد.

  • محافظ کبد؛ استفاده از این میوه می تواند سبب محافظت از کبد شما شده و به کاستن از چربی های کبد شما کمک شایانی نماید.
  • کاهش قند خون؛ ترکیبات اتری موجود در آن عامل مهار کننده‌ای در افزایش قند خون است. همچنین مقادیر پارامترهای بیوشیمیایی مانند قند خون، اوره، کراتینین، کلسترول سرم، تری‌گلیسیرید سرم، هموگلوبین و هموگلوبین گلیکوزیله را به طور قابل توجهی به سطح نرمال نزدیک می‌کند.
  • تقویت دستگاه گوارش؛ عناب اعلا در زمان ابتلا به اسهال می‌تواند حرکات مربوط به دستگاه گوارش را کاهش دهد. مخلوط را با نمک و فلفل به عنوان هضم کننده مصرف کنید. میوه خشک رسیده به عنوان ملین می‌باشد. حتی تأثیر آن برای کمک به درمان یبوست با مطالعات بالینی مختلف به اثبات رسیده است و به تمام افرادی که از یبوست رنج می‌برند توصیه می‌شود.
  • درمان سرماخوردگی؛ عناب دارای لعاب فراوان، پروتئین، مواد قندی و مقدار زیادی ویتامین C است. عناب به دلیل داشتن لعاب زیاد، نرم کننده سینه و ضد سرفه است. همچنین مقادیر بالای ویتامین ث در آن نیز در بهبود سرماخوردگی مفید است.

مرکز فروش عناب اعلا

مرکز فروش عناب اعلا

مرکز فروش عناب اعلا اقدام به توزیع گسترده این محصول با قیمت مناسب و منحصر به فرد در سراسر کشور نموده است. البته قیمت این محصول را عواملمتعددی تعیین می کند. برای مثال هر چه کیفیت عناب بالاتر و نوع بسته بندی آن بهتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود.

انواع عناب در بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می شود. در اینجا به صورت مختصر به برخی از آنها اشاره می شود.

  • عناب یک کیلویی
  • عناب سه کیلویی
  • عناب ۵ کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *