قیمت عناب اصل خشک، به عواملی مانند کیفیت عناب، اندازه و سایز آن، هزینه ی حمل و نقل این محصول، میزان خرید، وزن آن، نوع بسته بندی و حتی نام شرکت و برند تولید کننده بستگی دارد. خریداران این محصول در سراسر نقاط کشور ایران نیز می توانند با مراجعه مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان عناب خشک، آن را با قیمت مقرون به صرفه و کلی تهیه کنند.

قیمت کلی عناب اصل

فواید باورنکردنی عناب اصل

فواید باورنکردنی عناب اصل

عناب فواید بسیار زیادی برای سلامت انسان دارد که در این قسمت به صورت خلاصه و مفید به چندین مورد آن اشاره خواهیم کرد:

۱_حل مشکلات خواب :برطرف نمودن مشکلات خواب یکی از خواص بی نظیر عناب است. مصرف جوشانده عناب می‌تواند درمان خانگی بسیار مناسبی برای افرادی باشد که دچار مشکل بی خوابی یا بی‌قراری هستند. خاصیت آرامش‌بخشی که در ترکیبات ارگانیک عناب وجود دارد باعث آرامش ذهن و بدن انسان میشود.بنابراین اگر شب‌ها به سختی بخوابتان میگیرد کمی جوشانده‌ی عناب می‌تواند برای داشتن یک خواب راحت و عمیق معجزه ساز باشد.

۲_تنظیم گردش خون: عناب سرشار غنی از آهن و فسفر میباشد که هر دو از عناصر مهم درساخت گلبول‌های قرمز خون میباشند. اگر به فقر آهن یا کم‌ خونی مبتلا هستید، لائمی مانند ضعف عضلانی، خستگی، سوءِهاضمه،‌ سرگیجه و اختلال شناختی، ممکن است در شما ایجاد شود.

۳_تقویت استخوان ها: مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر و آهن را میتوانیدبا مصرف عناب بیشتر دریافت کنید. مصرف عناب به صورت متعادل سلامت و استحکام استخوان هایتان را تضمین خواهد کرد.

۴_کنترل وزن: خوردن میوه و سبزیجات برای کم شدن وزن،پیشنهاد میشود.عناب را هم می‌توان در فهرست این خوراکی‌ها قرار داد . در واقع یکی از خواص مهم عناب کمک به کنترل وزن میباشد.

۵_افزایش ایمنی بدن: عناب به‌دلیل داشتن مقدار زیادی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین سی،‌ ویتامین آ باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. این آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند رادیکال‌های آزاد را که عامل بسیاری از بیماری‌ها هستند از بین ببرند.

۶_کاهش استرس و اضطراب: یکی دیگر از خواص عناب کم کردن استرس و اضطراب است. در واقع عناب مثل برخی داروهای کاهش دهنده اضطراب عمل می‌کند.

بازار عرضه عناب اصل

بازار عرضه عناب اصل

عناب میوه ای است که در مناطق خشک و گرمسیری رشد می کند. این میوه را به شیوه های مختلفی مانند عناب ایرانی خشک شده، شربت و حتی آب نبات استفاده می کنند. این محصول به صورت بسته بندی شده و فله ای به فروش می رسد. استان خراسان جنوبی به خصوص شهر بیرجند یکی از قطب های تولید عناب مرغوب می باشد. تولید کنندگان زیادی عناب خشک را با روش های مختلفی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. خرید عناب بسته بندی به صورت عمده باعث کاهش هزینه ی خرید می شود که این امر به نفع خریدار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

    • سلام روز بخیر
      شما میتونید با پر کردن فرم مشاوره که داخل سایت قرار داره از با مشاورین ما ارتباط بگیرین تا شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *