عناب حبه ای اعلا یکی از گیاهان دارویی موجود در بازار و شمار می‌رود که می توان آن را هم به صورت خام و هم به صورت جوشاندنی استفاده کرد. در داخل کشور ایران از عناب حبه ای به صورت عمده استفاده می شود، اما یکی از موارد استفاده از عناب استفاده آن برای صادرات است. بازار صادرات عناب حبه ای به کشورهای مختلفی رواج دارد اما پر رونق ترین آن ها کشورهای عراق و پاکستان هستند که محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.

بازار صادرات عناب حبه ای اعلا نیم کیلویی

تاثیر عناب حبه ای اعلا بر بیماری های بانوان

تاثیر عناب حبه ای اعلا بر بیماری های بانوان بنا به برخی از فواید بسیار زیادی برای بدن برخوردار است و می‌تواند به پیشگیری و درمان بیماری های مختلف کمک فراوانی می نماید، اما یکی از مهمترین خواص عناب خواص آن برای زنان است. برخی از خواص حبه عناب برای زنان عبارتند از:

  • کمتر کردن درد قاعدگی: یکی از مهمترین خواص حبه عناب برای زنان کمتر کردن درد قاعدگی است. عناب با دارا بودن خاصیت قاعده اور برای درمان دردهای قاعدگی بسیار مناسب است و به زنان و دختران کمک می کند که در هنگام قاعدگی درد کمتری داشته باشند.
  • جوانسازی پوست: یکی دیگر از خواص حبه عناب برای زنان صاف کردن پوست است‌. حبه عناب می تواند پوست زنان را به صورت کامل صاف و شفاف نماید و تمامی جوش ها و آکنه های موجود روی صورت را از بین ببرد. برای بهره‌گیری از این خاصیت می توانید جوشانده عناب را خورده و یا مقداری از عناب جوشانده شده و له شده را روی پوست صورت خود قرار دهید.
  • تاخیر در یائسگی: یائسگی در زنان دارای مضرات بسیار زیادی است برای وصال باعث احساس گرگرفتگی و یخ کردن بدن به صورت ناگهانی می شود و همچنین باعث کاهش میل جنسی در زنان خواهد شد. با استفاده از حبه عناب به صورت روزانه می توانید تا حدود زیادی یائسگی را به تاخیر بیندازید و زندگی زناشویی سالم تری داشته باشید.

پخش کننده عناب حبه ای اعلا

پخش کننده عناب حبه ای اعلا پخش کننده عناب حبه ای با در نظر گرفتن تمامی پروتکل های بهداشتی این محصول را در اختیار مصرف کنندگان در سراسر نقاط ایران قرار می دهد و در بعضی از موارد آن را به صورت عمده در اختیار عطاری ها و یا فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها در سراسر نقاط ایران قرار می‌دهد. پخش عناب اعلا توسط پخش کننده آن در بسته‌بندی‌های کاملاً بهداشتی انجام می‌شود و معمولاً مواردی مانند تاریخ تولید و قیمت بر روی بسته بندی درج می شود تا خریداران در هنگام خرید محصول با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند.

پخش عناب اعلا در بعضی از موارد به صورت فله ای نیز انجام می شود که قیمت پایین تر و اقتصادی تری دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *