صادرات عناب خرمایی از کشور ایران به سایر کشورهای خارجی به صورت گسترده و فراوان انجام می شود. امروزه اغلب به منظور صادرات این محصول از دو روش مستقیم و غیر مستقیم استفاده می شود که هر یک از این روش ها مزیت های مخصوص به خود را دارند. بازار صادرات عناب خشک ارزان قیمت در سال های اخیر از رونق قابل توجهی نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار شده است که دلیل اصلی آن نبود انواع واسطه ها در زمان خرید و فروش است.

بازار صادرات عناب خرمایی

عناب سرشار از ویتامین ث

عناب سرشار از ویتامین ث از جمله میوه های بسیار خوشمزه و مقوی که دارای طبع گرم و خشک و سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و مغذی لازم و ضروری برای بدن است، عناب می باشد. امروزه عناب های خشک شده نسبت به نمونه های تازه از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار هستند که البته دلیل اصلی آن ماندگاری طولانی مدت و طعم و مزه بهتر نیز می باشد.

از جمله ویتامین های موجود در عناب ویتامین ث است که در تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت اعضای مختلف، درمان انواع بیماری ها و غیره بسیار تاثیر گذار واقع شده است و باعث شده تا در طب سنتی و البته طب نوین به عنوان یک داروی صد در صد طبیعی شناخته شود. وجود خواص بسیار زیاد در عناب سبب شده تا بسیاری از به استفاده از آن ترغیب شوند و آن را در برنامه و رژیم غذایی خود قرار دهند.

عناب با وجود کالری بسیار کمی که دارد دارای مواد مغذی بسیار زیادی از جمله: فیبر، پروتئین و غیره می باشد که فیبر موجود در آن به کاهش وزن و بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار کمک می کند. همچنین ویتامین ث فراوان موجود در عناب به جذب بهتر آهن به بدن بسیار کمک می کند.

فروش عمده عناب خشک

فروش عمده عناب خشک فروش عناب خشک شده در بازار خرید نسبت به سایر محصولات مشابه از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار می باشد که بدون شک قیمت مناسب، کیفیت عالی و همچنین معتبر و اصل بودن برند و مارک آن از مهمترین دلایل این افزایش فروش است. از رایج ترین راه و روش هایی که اغلب به منظور فروش این محصول مورد استفاده قرار گرفته است، روش عمده یا همان کلی با مزیت های قابل توجه می باشد.

در فروش عمده به دلیل آنکه مقدار زیادی از این محصول در مدت زمان کوتاه خریداری می شود، قیمت آن کاهش می یابد. البته برخی از افراد به عنوان تامین کننده عناب خشک فعالیت می کنند که این افراد در کنار فروش و ارائه خدمات حضوری به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز فعالیت دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *