وقتی سخنی از عناب به میان می آید کمتر کسی است که این میوه شیرین و شفا بخش طبیعی را نخورده باشد زیرا در عین کوچکی بسیار خوشمزه و دل چسب است. برای تهیه عناب یک کیلویی ابتدا باید به بازار فروش عناب یک کیلویی مراجعه نمود و سپس اقدام به خریداری آن کرد.

بازار فروش عناب یک کیلویی

آشنایی با ارزش غذایی عناب

آشنایی با ارزش غذایی عناب

برای آشنایی مصرف کنند گان عزیز با ارزش غذایی عناب می توان به موارد زیر اشاره کرد. در واقع برای اندازه گیری ارزش غذایی هر ماده ای صد گرم آن ماده مورد بررسی قرار می گیرد. صد گرم عناب با اندازه گیری چیزی حدود سه عدد عناب متوسط می شود.

به دلیل رنگ قرمزی که دارد عناب سرشار از ویتامین سی چیزی حدود هفتاد و هفت درصد ارزش روزانه می باشد و کسانی که به مرکبات حساسیت دارند می توانند برای کسب ویتامین سی از عناب استفاده کنند. با توجه به شیرینی حدود بیست گرم کربوهیدرات در هر صد گرم عناب می توان یافت.

عناب پتاسیمی برابر با پنج درصد نیاز روزانه را دارا می باشد که همان ماده منعقد کننده خون است. این میوه اصیل دارای ده گرم فیبر نیز می باشد که برای افراذی که می خواهند رژیم بگیرند بسیار مفید است. پروتئینی که دارا می باشد حدود یک گرم است که با توجه به میوه بودن عناب به نسبت بقیه میوه ها زیاد است.

در کل به دلیل اینکه هر یه عدد مقدار انرژی نسبتا بالایی دارد باید در مصرف آن جانب احتیاط را رعایت کرذ زیرا همان طور که می شود در رژیم لاغری از آن استفاده کرد، مصرف بی رویه آن به راحتی می تواند باعث چاقی شود.

مرکز توزیع عناب یک کیلویی

مرکز توزیع عناب یک کیلویی

برای خرید عناب با کیفیت باید به مراکز عمده فروشی عناب مراجعه کرد تا با توجه به بودجه بهترین عناب صادراتی را با مقادیر دلخواه خریداری کرد. در این میان مراکز عرضه عمده عناب وجود دارند که اقدام به راه اندازی سایت مخصوص در این راستا نموده اند.

خریداران و مشتریان محترم می توانند به راحتی و بدون مراجعه به مراکز عرضه در خانه و در هر ساعت از شبانه روز با چند کلیک ساده به سایت مجموعه مراجعه کرده و با توجه به اطلاعاتی که در مورد انواع عناب وجود دارد و همچنین کیفیت آنها محصول مورد نظر را با مقدار دلخواه انتخاب و در کسری از دقیقه آن را خریداری نمایند و در محل مورد نظری که عنوان کرده اند عناب خریداری شده خود را تحویل گیرند.

خریداران محترم خارج از کشور نیز می توانند به راحتی مراحل گفته شده در بالا را طی نموده و با اطمینان خاطر عناب مورد نظر را خریداری نموده و در کشور مورد نظر تحویل گیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *