عناب میوه بومی مناطق گرمسیری و بسیار شبیه زیتون است که دارای خواص دارویی بسیار زیادی است.

درخت عناب در بخش های کوهستانی کشورمان ایران هم کاشته می شود که فصل برداشت آن متفاوت است و سالیانه عناب تازه مرغوب خشک درشت و مرغوب را وارد بازار داخلی و خارجی می کند.

تامین عناب تازه مرغوب

تضمین کیفیت عناب تازه مرغوب

تضمین کیفیت عناب تازه مرغوب عناب تازه و خشک که به عناب چینی ام معروف است زیرا قدمت آن به سالیان پیش درمناطق گرمسیری کشور چین می رسد.

بزرگترین تولید کننده عناب در ایران و حتی در جهان استان خراسان جنوبی است،که عناب های با کیفیت آن ،چه در بازار داخل و چه در بازار خارج مشهور و معروف است.

عناب دارای خواص زیادی برای کبد ، مغز، دیابت، تقویت سیستم ایمنی، مقابله با سرطان، ضدسرفه، نرم کننده سینه و کاهنده فشارخون و …است ،که آن را به صورت خوراکی و دم کرده میل می کنند.

عناب هرچه درشت تر باشد ، داخلش کرم خوردگی نداشته باشد و سطح آن هموار باشد، از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

در کل عناب میوه ای کم کالری و سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است که مصرف آن برای بیشتر افراد بی ضرر است.

مراکز پخش عناب تازه مرغوب

مراکز پخش عناب تازه مرغوب به این منظور تولید کنندگان ایرانی برای عرضه ی بهتر و فروش و پخش عناب تازه مرغوب در بسته بندی های مشتری پسند و فله ای با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به صورت عمده و جزئی اقدام به طراحی و راه اندازی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی کرده اند که افراد بتوانند در هر زمان و مکانی امکان خرید عمده عناب خشک و تازه را با کیفیتی بالا و قیمت مناسب و طعمی دلپذیر و خوش داشته باشند. علاوه بر این شرکت ها و کارخانه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند اقدام به تاسیس و راه اندازی نمایندگی های فروش در سراسر کشور کرده اند تا افراد و شرکت های خارجی که وارد کننده این محصول هستند، بتوانند به راحتی این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنند. به دلیل نظارت کامل کارخانه های تولید کننده این محصول بر روی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و همچنین نمایندگی های فروش، علاوه بر کیفیت بسیار بالا،از لحاظ قیمت بسیار ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود و خرید مطمئن و با کیفیتی را برای افراد و شرکت ها به ارمغان می آورد. مرکز پخش عناب مرغوب و اعلا ارائه دهنده درشت ترین، باکیفیت ترین و مرغوب ترین عناب برای کسانی که صادر کننده هستند و می خواهند عناب ایرانی را به کشور های مختلف با بسته بندی شیک با مناسب ترین قیمت عرضه می کنند. برای خرید عمده با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. ۲۰۲۱ ©AradDoc.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *