در انواع آشپزی ایرانی از عناب در خوراک و نوشیدنی به صورت خشک شده استفاده می کنند. این میوه بیضی شکل است که از زمان رسیده تا برداشت از رنگ سبز تا زرد و قرمز تغییر رنگ می دهد، تامین کنندگان عناب تازه نیم کیلویی، آن را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند و شرکت توزیع آن را به تمامی شعب فروش سراسر کشور عرضه می کنند تا در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

تامین کنندگان عناب تازه نیم کیلویی

عناب در کاهش سطح کلسترول خون چه نقشی دارد؟

عناب در کاهش سطح کلسترول خون چه نقشی دارد؟ عناب حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و برای بهبود افسردگی و کاهش استرس و اضطراب و درمان گلو درد و خارش و سوزش آن و رفع سرفه و سرماخوردگی موثر و مفید است، عناب حافظه را تقویت می کند و خواص بینظیری دارد که به دلیل وجود ۱۸ اسید آمینه و انواع مواد معدنی نظیر منیزیم، پتاسیم، مس، کلسیم و نیاسین، ویتامین C و ویتامین B3 است، به علاوه این میوه پر خواص ویژگی ضد قارچی دارد.

عناب ارگانیک موجب کنترل و تنظیم چاقی می شود زیرا فیبر موجود در آن کم است و با مصرف آن به دلیل فیبری که دارد در معده باعث سیری می شود و به همین سبب برای لاغری گزینه خوبی است، عناب رسیده یک آنتی هیستامین بی نظیر برای بیمار است و سرشار از انرژی می باشد و کم کالری و مغذی است و با داشتن کلسیم برای رشد و تقویت مفاصل و استخوان بندی کودکان مفید و موثر است.

عناب نیمه خشک دارای ویتامین C است و توصیه می شود در طی روز حتما عناب مصرف کنید تا بدن از سرماخوردگی دور بماند و سیستم ایمنی و سلامت بدن افزایش یابد، اگر فشار خون بالایی دارید روزانه عناب بخورید عناب یک کاهنده فشار خون است و خاصیت ضد التهابی دارد و یکی از گزینه های درمان طبیعی برای بهبود زخم معده است، پس مصرف این میوه لذیذ و مغذی و پرخاصیت را از یاد نبرید.

عناب برای کم خونی موثر است و مصرف آن سبب جذب آهن و در نتیجه درمان کم خونی می شود، عناب پوست را آبرسانی می کند و سبب سفید شدن و شفافیت آن می شود، به علاوه تنظیم کننده کیسه صفرا و عملکرد بهتر آن می شود، این محصول به دلیل قدرت آنتی اکسیدانی از پیری سلول های بدن و پیری زود رس جلوگیری می کند و سبب جوان ماندن و حس جوانی در شما می شود.

تاثیر مصرف عناب در سلامت مغز

تاثیر مصرف عناب در سلامت مغز فواید درمانی عناب برای کاهش استرس بسیار فراوان می باشد، عناب به روش های طبیعی و ارگانیک تولید شده و نوعی میوه خرما مانند است که از آن برای پیشگیری و درمان انواع بیماری ها بهره می برند، ارزش بالای غذایی و فواید بسیار برای سلامتی دارد، طعمی بسیار خوشمزه داشته و دارای عطر و طعمی بی نظیر بوده و به دلیل دارا بودن انواع مواد مغذی، املاح و ویتامین بهترین تقویت کننده قوای جسمانی می باشد، سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به عنوان ماده ای آرام بخش عمل کرده و باعث کاهش استرس و اضطراب شده و از افسردگی جلوگیری می کنند.

عناب به دلیل دارا بودن پتاسیم و منیزیم فشار خون را کنترل کرده و تنظیم فشار خون راحتی و آرامش را به ارمغان آورده و مانع از ابتلا به استرس می شود، عناب همچنین باعث فعال شدن ترکیباتی در مغز شده که خاصیت آرام بخشی دارند، فسفر موجود در آن با تقویت عملکرد مغز از ابتلا به آلزایمر و فراموشی جلوگیری می کند، عناب محصول گیاهی دارویی و پر خاصیت است که کلسیم، منیزیم و مس زیادی دارد، همچنین سرشار از آهن است و با جبران کمبود آهن مانع از ناراحتی اعصاب و استرس می شود.

عناب در بهبود گردش خون چه نقشی دارد؟

عناب در بهبود گردش خون چه نقشی دارد؟ عناب یکی از میوه های پرخاصیت و دارویی می باشد که طعم عناب تازه شبیه سیب شیرین بوده و این میوه دارای رنگ قرمز متمایل به قهوه ای هست. از نام های دیگر این میوه خرمای قرمز می باشد که این گیاه را عموما به شکل میوه، خشک شده، پودر شده، جوشانده و… مورد استفاده قرار می دهند.

عناب سرشار از آنتی اکسیدان ها ، مواد مغذی و انواع ویتامین هایی نظیر؛ ویتامین آ، ویتامین گروه ب، ویتامین ث، کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم، سدیم، زینک و… می باشد. از این رو همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد عناب یک گیاه دارویی و دارای خواص درمانی فراوان می باشد. از جمله خواص مصرف این محصول برای بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • موثر در حل مشکلات بی خوابی
  • تقویت کننده استخوان ها
  • تنظیم کننده گردش خون
  • موثر در کنترل وزن
  • موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد سرطان
  • مفید در بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • تقویت کننده سلول های مغز و جلوگیری از بیماری آلزایمر
  • مفید برای کاهش قند خون

مصرف این میوه با وجود مزایای فراوان برای بدن دارای یک سری محدودیت مصرف برای افرادی نظیر؛ افراد باردار و شیرده، بیماران جراحی شده، بیماران مبتلا به دیابت و… می باشد. بنابراین بهتر است در مصرف آن زیاده روی نشود.

مرکز فروش عناب تازه نیم کیلویی

مرکز فروش عناب تازه نیم کیلویی بهترین عرضه کنندگان عناب باکیفیت تازه ترین انواع عناب گوشتی، جوان و آبدار را بدون واسطه با بالاترین کیفیت و قیمت کم عرضه می کنند، این مرکز معتبر و مطمئن بهترین انواع عناب را ارائه می دهد، عناب بدون هیچ گونه خرابی، لک و پلاسیدگی بوده و تازه می باشند، با ارائه قیمت های مناسب و ارسال محصول در کم ترین زمان به مناطق مختلف و بازارهای خارجی در زمینه رفاه مشتریان خدمات ویژه‌ای انجام می دهند.

مرجع پخش عناب، محصول مرغوب و درجه یک را ارائه داده و محصول را تضمینی ارائه داده و تخفیفات بهینه و باور نکردنی نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرد، می توان نسبت به خرید عناب متوسط و عناب چینی ارگانیک به صورت انبوه یا جزئی با صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه ها اقدام نمود، محصول عرضه شده مستقیم با حذف دست واسطه ها و دلالان از تولیدی با پایین ترین نرخ ها ارائه می شود.

مراکز خرید کلی عناب، عناب را بر اساس ظاهر و اندازه آن دسته بندی می کنند به طوری که عناب های ریز را عناب دارویی و دمنوشی می نامند و به عناب های درشت تر عناب آجیلی گفته می شود. شرکت های مختلفی هستند که عناب را به صورت بسته بندی شده و یا فله ای روانه بازار می کنند. تولییدکنندگان اصلی عناب در ایران کشاورزان بومی شهرهای مختلف هستند که با زحمات فراوان عناب ممتاز و درجه یک و همینطور عناب ممتاز معمولی را وارد بازار می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه

  • سلام خسته نباشین
    منظورتون از عناب نیم کیلویی بسته بندی های نیم کیلویی عناب هست؟

    • سلام روز بخیر
      لطف بفرمایید فرم مشاوره که در سایت قرار دارد را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  • سلام
    لطفا فرم مشاوره ای که در سایت قرار دارد رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *