عناب در استان خراسان جنوبی تولید می شود و یکی از محصولات درختی پر خاصیت و دارویی است . شهرستان بیرجند قطب عمده تولید عناب مرغوب در کشور است.به همین خاطر توزیع کنندگان ، عناب خشک درجه یک را به صورت کلی و عمده از تولید کنندگان خریداری می کنند و سپس در بسته بندی شیک و بهداشتی و گاها به صورت فله با قیمت مناسب بدست مصرف کنندگان در سراسر کشور می رسانند.

توزیع کنندگان عناب در سراسر کشور در تلاش هستند تا این محصول با ارزش و دارویی را باقیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

توزیع عناب خشک درجه یک

مراحل انتخاب بهترین عناب خشک

مراحل انتخاب بهترین عناب خشک

عناب یک میوه با خواصل دارویی و درمانی زیادی است . امروزه این محصول را فرآوری می کنند و به صورت انواع مختلف ؛ پودر عناب، شربت عناب، حبه عناب در طعم های مختلف و غیره تولید می کنند. یکی از روشهای مصرف عناب، عناب خشک است که به وفور در بازار و عطاری ها وجود دارد.

معمولا عناب خشک را به صورت دم کرده و یا پودر شده مصرف می کنند. یکی از ملاک های خرید عناب ، کیفیت بالا و مرغوبیت آن است. برای تشخیص و شناسایی عناب مرغوب و با کیفیت باید در هنگام خرید بسیار دقت کنیم و یک محصول باکیفیت را خریداری کنیم.

عناب خوب و مرغوب نباید کرم خوردگی و رنگ ظاهری ان سیاه و کدر باشد . چند نمونه از عناب را بشکنیم و داخل آن را حتما ببینیم. که کرم خوردگی نداشته باشد همچنین باید عطر و طعم آن را باید در نظر بگیریم ، عناب مرغوب باید شیرین خوشمزه باشد و نباید تلخ باشد.

ریز و درشتی عناب رو باید در نظر گرفت .چراکه عناب ممتاز و مرغوب ، درشت و با شکل ظاهری زیبا ، قرمز تیره و براق و صاف می باشد. عناب دارویی ممتاز باید از کیفیت و مرغوبیت خاصی برخوردار باشد . عناب از خواص درمانی زیادی برخوردار است. ازجمله تنظیم فشار خون ، کاهش استرس و اضطراب، آرام بخش، درمان کم خونی، درمان سرماخوردگی، درد گلو و گرفتگی سینه و صدا بسیار موثر است.

خرید کلی عناب خشک درجه یک

خرید کلی عناب خشک درجه یک

عناب خشک بدلیل متقاضیان زیادی که دارد از فروش و سود قابل توجهی برخوردار است و همان کیفیت بالا و قیمت مناسب آن در جلب توجه مشتری بسیار مهم است. همچنین شما مصرف کنندگان محترم می توانید این محصول را در مراکز خرید ما در سراسر استان ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت جزئی و کلی خریداری کنید.

عناب فله، در مراکز فروش ما از بهترین و با کیفیت ترین نوع عناب خشک می باشد که این محصول هم به صورت حضوری در مراکز خرید ما و هم به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت فروشگاه ما به فروش می رسد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *