اگر بدنبال خرید عناب خشک درشت به قیمت ویژه هستید از روش خرید مستقیم که هیچگونه واسطه ای بین شما و فروشنده وجود ندارد استفاده کنید، خرید عناب خشک به صورت مستقیم هم برای شما بعنوان خریدار و هم برای فروشندگان از نظر اقتصادی به صرفه بوده و با این حال از نزدیک قادر به بررسی کیفیت عناب خواهید بود، لازم به ذکر است که فروش مستقیم عناب آجیلی عمده خشک به شکل حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.

خرید ویژه عناب خشک درشت

مشخصات خرید عناب خشک

مشخصات خرید عناب خشک

چگونه عناب خشک باکیفیت خریداری کنیم؟ عناب خشک مرغوب باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

عناب‌های خشک باتوجه به اندازه ای که دارند به دو دسته ریز و درشت تقسیم می‌شوند هر دو دسته دسته این محصول طبق رقم درخت، شرایط آب و هوایی و نحوه خشک کردن آنها با یکدیگر متفاوت بوده و اغلب کیفیت بالایی دارند. در هنگام خرید عناب خشک ریز و یا درشت با کمی دقت نظر به مشخصات این محصول می‌توان عناب مرغوب و درجه یک را تهیه کرد.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصاتی که در هنگام تهیه عناب خشک باید به آن توجه داشت تا محصول خریداری شده از مرغوبیت نسبی خوبی برخوردار باشد عبارتند از:

  • عناب خشک تازه و مرغوب معمولا رنگ زرشکی روشن و ظاهری شفاف و براق دارد.
  • بوی تازگی محصول همچنان پس از خشک شدن قابل استشمام است.
  • کاملا یکدست بوده و پوست عناب مرغوب چروکیده و فاقد زدگی و خوردگی می‌باشد.
  • عناب خشک باید فاقد رطوبت باشد تا کپک نزند و خراب نشود.

این میوه خوشرنگ خشک طعمی ترش و شیرین دارد لذا افرادی که با مشکل دیابت مواجه هستند و قادر به مصرف قند و شیرینی های دست ساز نیستند می‌توانند از عناب خشک بعنوان جایگزین خوراکی های شیرینی که قادر به مصرف آن نیستند استفاده کنند چرا که قند موجود در این میوه کاملا طبیعی بوده و مصرف بهینه آن خطری را برای این افراد ایجاد نمی‌کند.

فروش کلی عناب خشک درشت

فروش کلی عناب خشک درشت

مراکز تجاری زیادی وجود دارند که عناب خشک درشت را بصورت کلی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند اما نحوه عرضه و قیمت فروش آنها با یکدیگر متفاوت می‌باشد، بررسی ها نشان می‌دهد این تفاوت قیمت گذاری و شیوه عرضه توسط شرکت‌های مختلف به چند عامل از جمله میزان تقاضای مشتریان و بعد مسافت مرکز ارائه دهنده با خریدار، کیفیت، نوع و اندازه عناب، وزن و نوه بسته بندی این میوه خوش طعم بستگی دارد.

عناب خشک درشت را می‌توان هم بصورت فله‌ و هم در بسته بندیهای متنوع از این مرکز به قیمت مطلوب و کیفیت عالی در تناژ بالا سفارشی تهیه کرد و در پرداخت هزینه های اضافی در این مسیر صرفه جویی نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه

  • لطفا مطالب بیشتری در سایت در مورد عناب تازه و خشک شده بذارید. برای تمامی افراد مجموعه ارزوی رونق بیشتر دارم.

  • سلام لطفا آدرس شعبه های خودتون رو در سایت قرار دهید ما می تونیم که مراجعه حضوری داشته باشیم اصلا؟

    • سلام خانم رهنما عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری از سایت خشکبار ناب لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا مشاوران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *