عناب میوه ای به رنگ سفید با پوست قهوه ای می باشد که پوست آن به راحتی می شود و شکل ظاهری گرد و صافی دارد و بعد از اینکه خوب برسد چروک می شود. عناب تازه که دارای رنگ سبز است بعد از خشک شدن به رنگ قهوه ای در می آید، توسط نمایندگی های زیادی به فروش می‌رسد که برای خرید اینترنتی عناب تازه با کیفیت می توانید به سایت فروش ما مراجعه نمایید و در بسته بندی های گرمی و کیلویی که دارای علامت وزارت بهداشت هستند آن را خریداری نمایید. با خرید اینترنتی این محصول هزینه کم ترین بابت آن خواهید پرداخت.

خرید اینترنتی عناب تازه

میزان فیبر موجود در 100 گرم عناب

میزان فیبر موجود در 100 گرم عناب عناب میوه ای ریز و خوش مزه می باشد که دارای طعم فوق العاده ای می باشد و با دلیل همین مزیتی که دارد در انواع شیرینی ها و شکلات ها از مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر مزه لذیذی که این محصول دارد دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

به دلیل طعم بی نظیر آن افراد زیادی آن را در سبد میوه خود اضافه می کنند و در برخی از مناسبت ها مثل سفره عید و یا سفره شب یلدا و ….مورد استفاده قرار می گیرد و این به معنی این است که از زمان های قدیم مصرف آن رایج بوده است.

عناب دارای مقدار زیادی فیبر است که می توان گفت در هر ۱۰۰ گرم عناب 10 گرم فیبر موجود است و این به خودی خود می تواند نیاز بدن انسان را تامین نماید. فیبر موجود در این محصول کمک می کند تا هضم غذا به راحتی انجام شود.

دارا بودن فیبر در عناب و مصرف درست و مرتب آن سبب می شود تا از بسیاری از بیماری های خطرناک مثل چربی و فشار خون و سرطان در امان باشید. توصیه ما این است که روزانه چند عدد از این محصول را به صورت خام و یا اینکه در غذاها و شیرینی های خود استفاده نمایید تا از فواید آن بهره مند شوید.

خواص عناب در طب سنتی

خواص عناب در طب سنتی شاید تا به امروز از عناب برای تزیین سفره هفت سین و ….استفاده می کردید و حتی نمی دانستید که این میوه یکی از خوراکی های با ارزش و با خواص درمانی بسیار زیادی است. این محصول از زمان های قدیم مورد توجه پزشکان طب سنتی بوده است. طبع این میوه سرد است و به صورت جوشانده، شربت ، آب نبات و ….می توان از آن استفاده نمود.

علاوه بر مزه بی نظیری که دارد دارای فواید درمانی بسیار زیادی است که ما در این مطلب به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم تا شما با آن ها آشنا شده و قبل از خواندن این مطلب که علاقه ای به عناب نداشتید از این پس در صدد خرید آن بر می آیید. این موارد به شرح زیر می باشد:

  • کاهش و کنترل قند خون
  • کنترل چربی خون
  • درمان سرما خوردگی
  • رفع گرفتگی صدا
  • مؤثر در دستگاه گوارش
  • تنظیم آنزیم های کبدی و کاهش چربی کبدی

علاوه بر موارد گفته شده به دلیل این که این محصول دارای کلسیم، آهن و فسفر است به مقاومت و استحکام استخوان ها کمک زیادی می کند و برای افرادی که از بیماری آرتروز و پا درد رنج می برند بسیار مؤثر می باشد.

هم چنین با مصرف میوه مورد نظر می توانید استرس و اضطراب را از خود دور کنید و خواب آرام و عمیقی را تجربه نمایید. آنتی اکسیدان موجود در این محصول سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بسیاری از بیماری ها شما را در امان نگه می دارد.

تنظیم گردش خون، رفع کمبود آهن، رفع سرگیجه، کاهش وزن و لاغری از دیگر خواص عناب می باشد. هم چنین اگر به پوست و موی خود اهمیت می دهید توصیه می شود حتما از میوه مورد نظر استفاده نمایید.

عناب به دلیل رفع سموم از بدن سبب روشن شدن پوست می شود و از خشکی و کهیر زدن و خارش پوست جلو گیری می کند. یک خبر خوش برای خانم های باردار و خانم هایی که به دنبال درمان نازایی هستند اینکه با مصرف درست این میوه به درمان نازایی خود کمک زیادی کنید.

هم چنین خانم های باردار که از حالت تهوع رنج می برند می توانند آن را استفاده کرده و به کم کردن حالت تهوع خود کمک نمایند. عناب ضد سرطان نیز شناخته شده است و این به دلیل ترکیبات مفیدی است که در خود دارا می باشد و همین امر سبب کنترل و درمان سرطان و جلوگیری از تکثیر آن می شود.

کمک به کنترل وزن با مصرف عناب

کمک به کنترل وزن با مصرف عناب عناب میوه ای ریز و خوش مزه می باشد که به درمان بسیاری از بیماری ها کمک فراوانی می‌کند. یکی از دلایل طب سنتی به مصرف عناب کمک به کنترل وزن می باشد و این به دلیل دارا بودن میزان کالری کم و فیبر بالای آن می باشد.

فیبر موجود در این محصول سبب می شود تا هضم آسان و بهتری داشته باشیم و مواد و سموم اضافه از بدن ما دفع شود. برای این منظور کافی است آن را به صورت جوشانده یا اینکه در غذاهای خود و یا به صورت خام به مقدار معین مصرف نمایید.

اگر به طور صحیح این محصول را مصرف کنید مطمئن باشید در کم ترین زمان به وزن ایده آلی دست می یابید و چه خوب است در هنگام مصرف آن تمرین هم داشته باشید و در این صورت علاوه بر کم کردن وزن خود یک فرم بدن ایده آلی خواهید داشت.

بازار عرضه عناب تازه

بازار عرضه عناب تازه بازار عرضه عناب تازه انواع عناب با کیفیت و مرغوب را با بسته بندی های متنوع گرمی و کیلویی در اختیار مشتریان قرار می دهد. عناب زرد کمیاب که همان طور از نام آن پیدا است به رنگ زرد بوده و به دلیل کشت کم کمیاب می باشد و دارای فواید بسیار زیادی می باشد.

عرضه عناب توسط نمایندگی های زیادی انجام می شود که باید توجه داشته باشید برای خرید محصول با کیفیت و مرغوب باید از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید. سایت معتبر ما انواع عناب زرد و قهوه ای و سبز تازه و خشک شده را که به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری می کنند به روش بهداشتی بسته بندی می کنند.

با مهر وزارت بهداشت و تضمین سالم و تازه بودن آن را برای فروش آماده می کنند که با خرید اینترنتی و عمده آن می توانید از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید و بهترین و مرغوب ترین آن را در کم ترین زمان دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *