حبه عناب یکی از میوه های خوشمزه و خوش خوراکی بوده که از آن به عنوان تنقلات استفاده میشود در حال حاضر مرکز خرید حبه عناب هم تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده عناب می پردازد.

خرید عمده حبه عناب

میزان پروتئین موجود در 100 گرم عناب

میزان پروتئین موجود در 100 گرم عناب عناب در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و متخصصین علم تغذیه همواره به استفاده از آن تاکید می نمایند در حدود ۱۰۰ گرم از آن ارزش غذایی زیر نهفته می‌باشد:

  • انرژی287 کیلوکالری
  • کربوهیدرات 73.60 گرم
  • پروتئین 3.70 گرم
  • چربی 1.10 گرم
  • آب 19.70 گرم
  • فیبر 0.00 گرم
  • قند 0.00 گرم
  • کلسترول 0.00 میلی گرمنام ماده معدنی مقدار در 100 گرم
  • کلسیم 79.00 میلی گر
  • آهن 1.80 میلی گر
  • منیزیم 37.00 میلی گر
  • فسفر 100.00 میلی گر
  • پتاسیم 531.00 میلی گر
  • سدیم 9.00 میلی گر
  • روی 0.19 میلی گر
  • مس 0.27 میلی گر
  • منگنز 0.31 میلی گر

بهبود عملکرد مغز با مصرف عناب

بهبود عملکرد مغز با مصرف عناب عناب ممتاز با ارزش غذایی بالایی که دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات همچون استرس و اضطراب را از بین ببرد اما مانند برخی از داروهای شیمیایی می تواند در مبارزه با استرس عملکرد مثبتی داشته باشد این میوه سبب تنظیم هورمون ها می‌شود و به ذهن و بدن آرامش خواهد بخشید.

عناب منبع خوبی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها به حساب می‌آید آنتی اکسیدان ها می توانند رادیکال‌های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد علاوه بر این رادیکال‌ها باعث ایجاد چین و چروک پوست صورت شما می‌شوند بنابراین با مصرف عناب عملکرد بسزایی در حفظ طراوت و زیبایی پوست صورت خود خواهید داشت.

برای افرادی که با مشکلات بی خوابی دست و پنجه نرم می‌کنند مصرف عناب بسیار توصیه می‌شود عناب درمان خانگی موثری برای کسانی است که از اختلالات خواب برخوردارند در واقع عناب حاوی فلاونوئیدی بود که با تاثیر بر سروتونین موجب خواب آلودگی می‌شود و منبع خوبی از آهن و فسفر به حساب می‌آید و برای درمان و فقر آهن و کم‌خونی و رفع علائمی همچون خستگی، سوء هاضمه، سرگیجه و … موثر میباشد.

فسفر موجود در آن می‌تواند باعث بهبود گردش خون شود و در نتیجه اکسیژن رسانی به اندام‌ها را بهبود خواهد بخشید از مهمترین خواص عناب می‌توانیم به تأثیر آن بر کاهش و کنترل وزن اشاره داشته باشیم این میوه دارای کالری کمی است و شما را تا ساعت‌ها سیر نگه می دارد بنابراین به جای چیپس و پفک بهتر است که از عناب استفاده داشته باشید.

عناب منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها بوده که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود این آنتی اکسیدان ها می توانند رادیکال‌های آزاد را که عامل بسیاری از بیماری ها هستند را رفع نمایند در واقع عناب باعث تولید گلبولهای سفید خون می شود همانطور که می دانید گلبول های سفید اولین خط دفاعی سیستم ایمنی بدن می باشند، علاوه بر این منبع خوبی از ویتامین دی است و در نتیجه سبب تقویم تقویت استخوانها میشود.

از کلسیم و فسفر‌ هم غنی بوده و استحکام استخوان را افزایش می‌دهد، از طرفی سرشار از ترکیبات ضد التهابی قوی بوده و باعث کاهش ورم مفاصل خواهد شد.

اما ترکیبات فلاونوئید ی موجود در عناب خاصیت ضد میکروبی قوی ‌ای دارند. این ترکیبات در درمان عفونت کودکان و البته درمان زخم و عفونت‌های باکتریایی عمومی موثرند. عناب منبع خوبی از پروتئین و مواد معدنی و ویتامین ها بوده که سبب تقویت موها خواهد شد.

عناب سرشار از ویتامین A

عناب سرشار از ویتامین A عناب از منابع غنی آهن است و در نتیجه برای افرادی که دچار فقر آهن هستند بسیار توصیه می شود در صورتیکه سرگیجه و اختلال شناختی دارید می توانید از این میوه استفاده داشته باشید.

اما این نمونه از محصولات منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین c و ویتامین آ هستند، تمامی موارد گفته شده سبب تقویت سیستم ایمنی بدن میشود عناب باعث کاهش استرس و اضطراب میشود با استفاده از عصاره عناب شما آرام تر خواهید شد و در نتیجه دچار استرس مزمن و اضطراب نخواهید شد.

علاوه بر این ساپونین‌ها و آلکالوئیدهای موجود در عناب مستقیما با تصفیه خون و سم زدایی بدن در ارتباط‌ اند. این اثر آنتی اکسیدانی می ‌تواند جلوی بسیاری از بیماری‌ها را بگیرد و نیز موجب کاهش استرس در سیستم‌های ایمنی و لنفاوی بدن شود.

عناب از میوه های مفیدی است که برای حفظ سلامت قلب از آن استفاده می‌شود مواد مغذی موجود در آن باعث بهبود عملکرد مناسب قلب خواهد شد دارای پتاسیم و سدیم است که سبب آرامش رگهای خونی و کاهش فشار خون میشود از تجمع چربی در بدن جلوگیری خواهد کرد علاوه بر این فیبر موجود در آن احتمال بروز بیماری‌ های قلبی و عروقی را کاهش می ‌دهد.

اما شما با مصرف عناب عملکرد بسزایی در بهبود عملکرد سیستم گوارش خود خواهید داشت در واقع این محصولات دارای مقدار فیبر بالایی هستند که باعث بهبود حرکات دودی و موضعی سیستم گوارش شما می شوند با این وجود از مشکلاتی همچون نفخ و یبوست در امان خواهید ماند.

عناب برای از بین بردن بیماری‌های کبدی بسیار موثر است در صورتی که از بیماری کبد چرب در رنج هستید می توانید از میوه عناب برای رفع این مشکل استفاده داشته باشید کبد چرب، چربی جمع شده در کبد بوده که مانع از عملکرد درست کبد خواهد شد بنابراین شما با مصرف این میوه می توانید از مشکلات کبدی در امان باشید.

بازار توزیع حبه عناب

بازار توزیع حبه عناب

با توجه به ویژگی ‌های منحصر به فرد این نمونه از محصولات بازار خرید عناب بسیار داغ بوده و در این زمینه مراکز توزیع کثیری به ارائه خدمات می پردازند در واقع این مراکز تمام تلاش خود را انجام می دهند تا حتی به صورت عمده با کیفیت ترین عناب را در قالب بسته‌ بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان خود در اقصی نقاط کشور قرار دهند شما با تهیه عمده با کیفیت ترین عناب فرآوری شده می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و قیمت خرید حبه عناب را کم تر خواهید کرد.

اما در حال حاضر روش های خرید بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید با حذف دست واسطه بهترین انواع عناب را به دست یابید یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع عناب می باشد اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی ‌شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین عناب عمده را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید با این وجود شما دست واسطه را از معامله حذف کرده اید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *