عناب میوه‌ای است با خواص و فواید فراوان، که ما آن را بیشتر به عنوان یک گیاه دارویی شناخته و مورد استفاده قرار می دهیم. عناب را می توانداز طریق بارارهای مختلفی خریداری نمود. اگر جزء خریداران عمده عناب بوده و به دنبال بازارهایی هستید که بتوانید عناب درجه یک را با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایید، به سراغ عرضه‌کنندگان مستقیم عناب تازه بروید. این مراکز میوه عناب تازه را ارزان‌تر از سایر بازارهای فروش، در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. سفارش بدون واسطه میوه عناب تازه از طریق این مراکز، به خریداران عمده این نوید را خواهد داد که تجارت پرسودی پیش رو دارند.

سفارش بدون واسطه میوه عناب تازه

پیشگیری از سرطان با مصرف عناب تازه

پیشگیری از سرطان با مصرف عناب تازه در طب سنتی، بیشتر از عناب به منظور خواص دارویی این محصول استفاده می‌کنند. سرطان یکی از بیماری هایی است که افراد زیادی را درگیر کرده و درمان دارویی خاصی هنوز برای برخی نمونه های آن در نظر گرفته نشده است. این بیماری ناشی از رشد و تکثیر برخی از سلول ها است. عناب به دلیل آنتی‌ اکسیدان هایی که دارد، فعالیت رادیکال های آزاد را خنثی نموده و از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می نماید.

وجود ترکیباتی مانند فلاونوئید ها، تانن ها و آلکالوئیدها که نوعی آنتی اکسیدان قوی هستند، در عناب به اثبات رسیده است. این آنتی اکسیدان ها رشد سلول های سرطانی را متوقف می کنند. در واقع ترکیبات دارویی عناب موجب افزایش ژن های سرکوب‌گر می شود.

این ژن ها با تغییر در روند چرخه سلولی، تکثیر سلول های سرطانی را مختل و آنان را سرکوب می کنند. عناب خاصیت ضد التهابی نیز دارد. سرطان را نیز می توان نوعی التهاب در سلول ها دانست که با مصرف عناب می توان به درمان آن کمک نمود.

عناب موثر برای کاهش وزن

عناب موثر برای کاهش وزن در مورد خواص و فواید عناب بسیار سخن گفته شده است، اما در مورد خواص عناب برای کاهش وزن، کمتر شنیده‌ایم. اگر از چاقی رنج می برید و متخصص تغذیه رژیم غذایی خاصی را به شما پیشنهاد کرده است، توصیه می شود عناب را نیز به برنامه رژیمی خود اضافه نمایید. عناب فیبر بالایی دارد. در هر صد گرم عناب، ده گرم فیبر وجود دارد.

در واقع با مصرف عناب شما احساس سیری کرده و تمایلی به دریافت کالری بیشتر ندارید. همین امر موجب می شود، بدن شما کالری مورد نیاز خود را از طریق چربی های ذخیره شده دریافت نماید. به همین دلیل عناب تاثیر بسزایی در کاهش وزن خواهد داشت.

از سوی دیگر فیبر موجود در عناب، باعث عملکرد بهتر معده و روده شده و روده ها را از سموم و مواد زائد تخلیه می کند. عناب به عنوان یک ملین می تواند در رفع مشکل یبوست مؤثر واقع شود. کالری عناب نیز به میزان ناچیزی است. شما با مصرف عناب کالری اضافی دریافت نخواهید کرد. این عامل نیز به کاهش وزن شما کمک خواهد کرد.

مزایای استفاده از عناب برای بدن

مزایای استفاده از عناب برای بدن طی تحقیقات متعددی که در مورد عناب صورت گرفته است، این میوه یا گیاه دارویی دارای مواد معدنی و ویتامین هایی است که هر کدام نقش مهمی در سلامت انسان دارند. عناب ویتامین C بالایی دارد. با مصرف عناب می توان به سلامت لثه و دندان ها کمک نمود. دریافت ویتامین C کافی در بدن، می تواند از ابتلاء به بیماری هایی مانند سرما‌خوردگی جلوگیری نماید.

رشد و تحکیم استخوان ها نیز به میزان کلسیم دریافتی بدن بستگی دارد، با مصرف عناب می توان بخشی از نیاز بدن به کلسیم را تامین کرد. عناب به دلیل داشتن میزان قابل توجهی آهن، نقش مهمی در خونسازی نیز دارد. از عناب می توان برای پاکسازی کبد نیز استفاده کرد. اگر کبد چرب دارید، از مصرف عناب غافل نشوید.

عناب آرامش بخش نیز بوده و در رفع اضطراب و استرس همچنین درمان افسردگی مفید می باشد. یکی از فاکتورهایی که سلامت قلب را به خطر می‌اندازد، فشار خون بالا است. عناب دارای پتاسیم بوده و پتاسیم در تنظیم فشار خون مؤثر است. ویتامین C موجود در عناب، باعث افزایش گلبول های سفید خواهد شد.

با افزایش تعداد گلبول های سفید، سیستم ایمنی بدن تقویت شده و بدن در مقابل ویروس ها و میکروب ها مقاومت بیشتری خواهد داشت. از خواص عناب برای درمان التهابات پوستی نیز نمی توان غافل شد. انواع جوش و آکنه را می توان به کمک عناب درمان نمود.

با مصرف عناب پوستی صاف، شفاف و جوان خواهید داشت. فسفر موجود در عناب نیز قابل توجه است. فسفر نقش مهمی در تقویت حافظه و یادگیری داشته و فعالیت سلول های مغزی را افزایش می دهد. اگر می خواهید به بیماری آلزایمر دچار نشوید، عناب را فراموش نکنید.

مرجع توزیع میوه عناب تازه

مرجع توزیع میوه عناب تازه تقاضای بالا برای خرید عناب موجب شده است که بازار فروش این محصول از رونق بالایی برخوردار شود. از عناب نه تنها به عنوان یک گیاه دارویی استفاده می‌گردد، بلکه از آن فراورده های دیگری نیز تولید می شود. حبه عناب زنجبیلی یکی از فرآورده های عناب است که به عنوان سوغات خراسان جنوبی معرفی شده و خواص عناب و زنجبیل را در خود حفظ نموده است.

برای خرید عناب می توان مستقیما به تولیدکنندگان این محصول مراجعه کرد. خاستگاه اصلی تولید عناب، سیوجان خراسان جنوبی است. عناب سیوجان به دلیل کیفیت بالاتر، از محبوبیت بالاتری در بازار فروش برخوردار است. برخی مراکز نیز عرضه مستقیم عناب را در اختیار گرفته‌اند. این مراکز عمده فروشی، پخش و توزیع عناب درجه یک را ، به بازارهای سراسر کشور انجام می‌دهند.

خریداران عمده با مراجعه به عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول می توانند، عناب تازه را با قیمتی ارزان‌تر از سایر بازارهای فروش خریداری نمایند. خرید ارزان قیمت عناب تازه توسط خریداران عمده، قیمت نهایی این محصول را برای مصرف‌کننده نیز کاهش می‌دهد. با خرید عناب تازه از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول، به حذف واسطه ها و سودجویان از بازار خرید و فروش عناب، کمک کرده و دیگر شاهد نوسان قیمت عناب تازه در بازار نخواهید بود.

برخی فروشگاه‌های اینترنتی نیز در زمینه خرید و فروش عناب تازه و حبه عناب فعالیت می کنند.‌این فروشگاه ها شرایط خرید غیر حضوری و آنلاین عناب را برای خریداران عمده فراهم ساخته‌اند. سفارش حبه عناب و عناب تازه از طریق این فروشگاه‌ها، موجب می شود خریداران‌ عمده، خریدی آسان، مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنند.‌ به محض ثبت سفارش خرید شما در سایت فروش این فروشگاه‌ها، عناب سفارش داده شده در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال و تحویل آنان داده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *