عناب خشک درشت به صورت بسته بندی یا کیلویی و فله از مرکز خرید قابل سفارش است. عناب میوه ای است که بیشتر در مناطق گرمسیری می روید و دارای طبع گرم است و یک ماده خوراکی مناسب برای درمان بسیاری از بیماری های شایع از جمله فشار خون در طب سنتی به شمار می رود. از این رو برای بهره بری از آن در فصول دیگر سال آن را خشک نموده و به این صورت آن را مورد مصرف قرار می دهند.

سفارش خرید عناب خشک درشت

میزان پتاسیم موجود در ۱۰۰ گرم عناب

میزان پتاسیم موجود در 100 گرم عناب عناب میوه ای درختی است که دارای هسته بوده و گلبرگ های آن رنگ سبز مایل به زرد را دارا می باشند. میوه عناب به رنگ قهوه ای و قرمز است که به آن خرمای قرمز نیز گفته می شود. در واقع این میوه یکی از خوراکی هایی است که سرشار از خواص فراوان می باشد.

به عنوان مثال می توان از وجود عنصری به نام پتاسیم در آن اشاره نمود. طبق تحقیقات انجام شده در صد گرم عناب خشک صادراتی و با کیفیت مقدار ۲۵۰ میلی گرم پتاسیم به عنوان یکی از عناصر اصلی و ضروری برای بدن وجود دارد.

نقش این ماده در بدن افزایش تحرک و ایجاد نشاط و شادابی در فرد می باشد. از سوی دیگر پتاسیم در تقابل با عنصر دیگری به نام سدیم است که از سلول وارد و خارج شده و عملکرد این دو عنصر سبب کارکرد درست سلول شده و فعالیت صحیح سلول های عصبی و ماهیچه ای را به دنبال دارد.

از سوی دیگر گلیکوژن ذخیره شده در بدن از جمله موادی است که در صورت فقدان پتاسیم با کمبود مواجه شده و این خود سبب ایجاد خستگی شدید و ضعف و بی حالی در افراد می شود. همچنین بیماری فشار خون که به بیماری مرگ خاموش نیز شهرت دارد از جمله امراضی است که با مصرف متعادل عناب به صورت روزانه می توان آن را به راحتی کنترل نمود.

به این ترتیب افرادی که فشار خون بالا دارند باید سطح مناسبی از پتاسیم در خون خود داشته باشند که عناب یکی از بهترین و مفید ترین مواد غذایی در دسترس به شمار می رود.

فروشندگان عناب خشک ریز

فروشندگان عناب خشک ریز در مرجع فروش عناب فروشندگان عرضه کننده انواع عناب به اشکال مختلف می باشند. مثلا ممکن است عناب خشک به شکل بسته بندی شده و با وزن مشخص آماده شده و در اختیار متقاضیان قرار داده شود. گاهی اوقات نیز فروشندگان عناب را به صورت عمده و کلی عرضه می کنند که پس از آن در فروشگاه های مختلف توزیع شده و عملیات فروش آن در مقادیر و اوزان متنوع صورت می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *