در کشور ما ایران عناب در شهری مانند بیرجند یا خوزستان کشت می شود . عناب خرمایی ارزان است . عناب به دلیل دارا بودن خواص دارویی بالا می تواند در صادرات و ارز آوری برای کشور سهم به سزایی داشته باشد به صورت عمده صادر می شود . بهترین عناب در ایران است. در عطاری ها هم از عناب به عنوان یک دارو استفاده می شود. عناب در مشهد، خراسان، بیرجند، اهواز توسط تولیدکننده چیده و جمع آوری می شود و با برند های مختلف بسته بندی می شود و به شهر های گوناگون بصورت عمده توزیع می شود.

سفارش عمده عناب خرمایی ارزان

عناب منبع غنی از آهن

عناب منبع غنی از آهن عناب درجه یک به دلیل دارا بودن مواد مغذی و معدنی مثل آهن ، کلسیم ، فیبر ، فسفر ، پتاسیم بالایی که دارد در بالاترین سطح میوه های دارویی قرار می گیرد. ضمنا عناب به دلیل دارا بودن کالری پایین و نداشتن چربی های مضر و قند پایین برای کسانی که بیماری های دیابتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. عناب سرشار از از آهن است و و برای بسیاری از بیماری ها مفید است از جمله فقر آهن کسانی که دچار فقر آهن هستند می توانند با مصرف عناب خشک به بهبودی خود کمک کنند.

این میوه شگفت انگیز کم خونی را رفع می کند و به دستگاه گردش خون کمک می کند. همانطور که گفته شد عناب تاثیر به سزایی در عملکرد سیستم ایمنی بدن و دستگاه گردش خون همچنین کمک به رفع مشکل کم خونی می کند اما در افرادی که حساس هستند یا مشکلاتی از قبیل خانم های باردار ، دیابتی ها یا کسانی که به تازگی جراحی کرده‌اند عناب برای آنها توصیه نمی شود. اما در افرادی که مشکلات عصبی دارند می توانند برای بهبود اعصاب خود از عناب خشک یا به صورت دمنوش استفاده کنند همچنین این میوه خواب آور است و باعث خواب آلودگی می شود زیرا عناب میوه آرام بخشی است و برای کسانی که بیماری های بی خوابی شبانه دارند یا دچار استرس هستند توصیه می شود.

حفظ سلامت پوست با مصرف عناب

حفظ سلامت پوست با مصرف عناب عناب اصلاح شده از بهترین نوع عناب در جهان به شمار می رود که در ایران کشت می شود و به سایر کشور های پیشرفته صادر می گردد . عناب به دلیل این که میوه ای شبیه به خرما است آن را خرمای قرمز می نامند. عناب هنگام خوردن مزه ای گس مانند دارد . عناب به دلیل دارا بودن انتی اکسیدان برای جلوگیری از سرطان و برای سلامت پوست بسیار توصیه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد که به تقویت و رشد مو کمک به سزایی می کند.

میوه خواص بسیاری دارد که بیشتر در خوزستان یافت می شود این میوه از بهترین و خوشمزه ترین میوه ها به شمار می رود پوست را صاف می کند و به رشد مو کمک می کند. البته عناب تازه یا خشک شده برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید و ضروری است اگر می خواهید پوستی صاف و روشن داشته باشید این میوه را حتما خریداری کرده و از نتایج آن لذت ببرید. در هنگام نوجوانی که پوست بسیاری از نوجوان ها دچار لک و جوش می شود در اصطلاح آکنه گفته می شود می توانید با استفاده از عناب آنها را می توانید از بین ببرید. عناب پوست صورت را شفاف می کند. شما می توانید این میوه را به صورت خشک یا پودری که به صورت دمنوش تهیه می شود خریداری و از تاثیرات آن بی نصیب نمایید.

تاثیر مصرف عناب برای کنترل وزن بدن

تاثیر مصرف عناب برای کنترل وزن بدن در عناب تازه به دلیل دارا بودن کالری پایین و میزان قند پایین و داشتن انواع واقسام مواد مغذی بالا مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم برای کنترل وزن و لاغری استفاده می شود واز سوی پزشکان توصیه می شود. عناب به دلیل داشتن مواد مغذی و نداشتن مواد مضر مانند چربی، قند و غیره برای کاهش و کنترل وزن استفاده می شود. عناب چون میوه ی طبیعی است جایگزین خوبی برای قرص های شیمیایی می باشد و در کاهش وزن باعث ضعیف شدن و تحلیل قوای جسمی شخص نمی شود و در نتیجه باعث بیماری در شخص نمی شود.

فروش ویژه عناب خرمایی ارزان

فروش ویژه عناب خرمایی ارزان فروش عمده عناب به خود محصول بستگی دارد مثلا این که عناب در چه اندازه و سایزی باشد، چروک باشد یا نه که در میزان قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. این محصول با توجه به شرایط سایز و تازگی آن قیمت گذاری می شود و در اختیار فروشنده قرار می گیرند . عناب در فصل پاییز برداشت می شود و فروشندگان این فصل را فصل مناسبی برای خرید عمده می دانند زیرا که این فصل به دلیل تازگی برداشت زیاد بودن محصول قیمت مناسبی برای فروشندگان دارد.

شما از طریق همین سایت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است به اطلاع شما برسانم بیشترین فروش عمده عناب در شهر تبریز صورت می گیرد شما می توانید خرید عمده خود را در این شهر بدون هیچ دغدغه ای انجام دهید عناب حبه یا خود عناب را باید در عطاری ها یا فروشگاه ها پیدا کرد . این میوه ی خشک شده بسیار هواخواه و طرفدار دارد عناب در کارخانجات به صورت فراوری شده پودر می شود و در قالب های مکعبی شکل پخته می شود.

عناب خرمایی شبیه به خرما است . این میوه ی شبیه به خرما برای سلامتی انسان مفید است که روزانه افراد زیادی برای خرید آن مراجعه و خرید می کنند. کشور ما ایران از کشورهای می باشد که مقادیر بالایی از این محصول را تولید و آنرا صادر می کند. عناب خرمایی به چند روش به فروش می رسد که تولید کنندگان آن را هم به صورت خشک هم به صورت پودر شده تولید و عرضه می کنند. درصورتی که پودر شود و آنرا در قالب های مربعی شکل به صورت طعم دار با عطر و طعم های مختلف به بازار عرضه می کنند.

انواع گوناگون از این طعم ها مانند گل محمدی، هل ، بیدمشک، نعنا و سایر طعم ها می باشد. قیمت فروش عناب در شهرها مختلف متفاوت است و به شرایطی از جمله نحوه خرید آن بسته بندی یا برند آن بستگی دارد. اگر می خواهید این محصول را به صورت فله خریداری کنید به صرفه است که می توانید آن را به صورت اینترنتی یا از فروشگاه ها یا بازار خرید تهیه فرمایید. اما گران ترین عناب در بیرجند عناب دمنوشی می باشد این عناب با بالاترین قیمت عرضه می گردد که از کیفیت مطلوب نیز برخوردار است و مشتریان خاص خود را دارد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *