عناب میوه ای است که در مناطق خشک و گرمسیری رشد می کند. این میوه را به شیوه های مختلفی مانند عناب خشک شده، شربت و حتی آب نبات استفاده می کنند. این محصول به صورت بسته بندی شده و فله ای به فروش می رسد. استان خراسان جنوبی به خصوص شهر بیرجند یکی از قطب های تولید عناب مرغوب می باشد.

تولید کنندگان زیادی عناب خشک را با روش های مختلفی تولید کردع و به بازار عرضه می کنند. خرید عناب خشک فله به صورت عنده باعث کاهش هزینه ی خرید می شود که این امر به نفع خریدار می باشد.

شرکت عرضه عناب خشک فله

ویژگی بهترین عناب خشک

ویژگی بهترین عناب خشک عناب دارای طبع گرم می باشد و خواص زیادی دارد. از این رو از آن در صنعت غذایی و دارویی استفاده می کنند. برای خرید عناب مرغوب و با کیفیت باید به ویژگی های زیر توجه داشت.

  1. ظاهری براق و درخشنده و به طور کلی ظاهری سالم و بدون کرم خوردگی و خرابی دارد.
  2. بافت آن نرم است.
  3. رنگ عناب تازه، روشن می باشد. رنگ تیره عناب ،نشان دهنده ی کهنه و بی کیفیت بودن آن است.
  4. طعم آن شیرین است و هیچ گونه طعم تلخ و گس ندارد.
  5. اندازه ی آن درشت است.
  6. عناب باید بدون افت زدگی باشد. عناب نامرغوب زود آفت زده می شود.

بنابراین برای خریدی مطمعن از عناب با کیفیت و نرغوب باید به ویژگی های بالا توجه داشت. همچنین خرید عناب خشک،از مراکز و فروشگاه های خرید معتبر و مشهور می تواند در افزایش کیفیت این محصول تاثیر گذار باشد.

شرکت صادرکننده عناب خشک مرغوب

شرکت صادرکننده عناب خشک مرغوب عناب خشک در سراسر دنیا طرفدار دارد. از این رو بازرگانان زیادی در راستای صادرات عناب خشک به کشور های متقاضی این محصول در تلاش هستند. نوع صادراتی این محصول بیشتر به صورت بسته بندی می باشد از این رو صادر کنندگان عناب خشک اعلا را با قیمت مناسب خریداری و صادر می کنند.

قیمت عناب خشک صادراتی به عواملی مانند کیفیت عناب، اندازه و سایز آن، هزینه ی حمل و نقل این محصول، میزان خرید، وزن آن، نوع بسته بندی و حتی نام شرکت و برند تولید کننده بستگی دارد.

خریداران این محصول در یراسر نقاط کشور ایران نیز می توانند با مراجعه مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان عناب خشک، آن را با قیمت مقرون به صرفه،خریداری کنند. همچنین می توان به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر، عناب بسته بندی درجه یک و یا کیلویی را خریداری کرد و به مصرف رساند. البته باید گفت به علت خواص دارویی که عناب خشک دارد، اکثر عطاری ها نیز این محصول را از نمایندگی ها خریده و به افراد متقاضی عرضه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه
    من همیشه از سایتتون خرید می کنم و تا الان راضی بودم از خریدم
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *