همانطور که میدانید کشور ایران دارای برخی از مناطق گرم و خشک بوده که در این مناطق تولیدکنندگان بسیاری به تولید میوه عناب درجه یک می پردازند، از این رو محصول عناب به دلیل ارزش غذایی بسیار زیادی که به همراه دارد، طرفداران بسیاری را در داخل و خارج کشور به خود جذب کرده است، لذا تولیدکنندگان در کشور پس از برداشت و بسته بندی، علاوه بر عرضه داخلی به صادرات انواع عناب، از قبیل عناب حبه ای اعلا به سایر کشورها نیز می پردازند.

صادرات انواع عناب حبه ای اعلا

تاثیر مصرف عناب حبه ای اعلا بر پوست

تاثیر مصرف عناب حبه ای اعلا بر پوست

همانطور که گفتیم میوه عناب از ارزش غذایی و دارویی بسیار بالایی برخوردار بوده که به علت دارا بودن انواع مواد معدنی از قبیل: کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن و انواع ویتامین ها میتواند خواص بیشماری را برای بدن به همراه بیاورد، لذا برخی از این خواص شامل:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان بیماری کبد چرب
  • تقویت معده ودستگاه گوارش
  • کمک به کاهش وزن
  • درمان بیماری های ویروسی همچون سرماخوردگی
  • از بین برنده سموم بدن
  • جلوگیری از بیماری هایی همچون سرطان

همچنین یکی از مهم ترین تاثیراتی که میوه عناب به همراه دارد، تاثیر آن بر روی پوست بوده که موجب تقویت پوست شده و علاوه بر از بین برنده جوش ها و لکه های پوستی، موجب روشن شدن پوست نیز می شود.

لذا در کشور ما نیز تولیدکنندگان میوه عناب را به صورت عمده تولید کرده، و پس از تولید این میوه، آن را به دو صورت روانه بازار مصرف می کنند، که شامل تازه و سبز و همچنین رسیده قهوه ای بوده، از این رو مصرف کنندگان میوه عناب تازه سبز را به صورت خام مورد استفاده قرار می دهند، و از میوه رسیده قهوه ای پس از خشک کردن به صورت دمنوش آن را مصرف می کنند.

در واقع تولیدکنندگان بیشتر محصول عناب حبه ای را به صورت خشک شده عرضه می کنند، که این نوع عناب ها به دلیل اندازه های کوچک برای تهیه دمنوش پرکاربرد می باشند، لذا این افراد علاوه بر پخش عناب در داخل کشور به صادرات عناب حبه ای به کشورهای دیگر نیز می پردازند.

پخش کننده عناب حبه ای اعلا

پخش کننده عناب حبه ای اعلا

در حال حاضر تولیدکنندگان و پخش کننده گان، عناب حبه ای اعلا را پس از برداشت به صورت کیلویی و یا بسته بندی شده توسط افراد معتبر و یا نمایندگی ها در سراسر کشور ارسال می کنند، لذا این افراد با پخش عناب اعلا، به سراسر کشور، این نوع میوه را به راحتی در اختیار مشتریان با قیمت مناسب و ارزان قرار می دهند.

علاوه بر آن خریداران برای تهیه این نوع میوه به راحتی می توانند به این مراکز فروش مراجعه کرده و محصول میوه عناب را که در انواع مختلفی عرضه می گردد، با قیمت ارزان و مناسبی تهیه و خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *