خرید عناب مرغوب در ایران به دو صورت امکان پذیر است به طوری که می توان خرید مستقیم یا حضوری عناب با کیفیت را از یک مرکز یا فروشگاه معتبر انجام داد. از سوی دیگر می توان از تولید کنندگانی که تمامی عناب ها را تولید می کنند خریداری نمود. از این رو برای صادرات عناب ایران می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

صادرات عناب درجه یک ایران

خواص عناب تازه برای زنان

خواص عناب تازه برای زنان اخیراً برخی از مطالعات نشان داده اند که دارای اثر ضد سرطانی بر روی رحم، دهانه رحم، کاهش اندازه فیبروم ها و ضخامت آندومتر، بهبود تخمدان پلی کیستیک هستند. سرطان آندومتر یکی از شایع ترین سرطان ها در کشور ما است و سندرم تخمدان پلی کیستیک پانزده تا پنج درصد زنان در سنین باروری را درگیر می کند. و یکی از مهم ترین علل ناباروری است و اغلب منجر به شیوع بالای منوراژی می شود و فیبروم ها نگران کم خونی باشید.

نتایج این آزمایش نشان داد که عناب برای زنان مفید است. شربت عناب را بخورید که برای درمان درد سینه و سرفه و کاهش فشار خون به راحتی تهیه می شود. برای تهیه این شربت کافی است دویست عدد عناب را در یک لیتر آب بریزید و بجوشانید و دانه ها را بردارید و با هفتصد گرم شکر مخلوط کنید. طب سنتی می گوید برای درمان سردرد و سرگیجه زنان بهتر است روزی پنج عناب بخورند.

عناب برای خانم ها دارای خواص فراوانی است، بنابراین برای توضیحات بیشتر به خواص عناب می پردازیم:

متاسفانه عناب میوه ای تقریبا ناشناخته است اما باید بدانید که خواص شگفت انگیزی دارد. علاوه بر اینکه می تواند زنان را در برابر اشعه های مضر خورشید مقاومت کند، خاصیت ضد التهابی و خونی دارد. اینها خواص شگفت انگیز این میوه است. ورزشکاران جوان و بدنسازان زن از عناب به عنوان منبع انرژی طبیعی استفاده می کنند. عناب درجه یک فواید بسیاری نیز دارد، از تأثیر آن بر رحم گرفته تا افزایش انرژی و رفع بی خوابی زنان باردار از جمله خاصیت های این میوه برای زنان می باشد.

برای درمان کمردرد می توانید ابتدا ده جوانه را در هفته بمکید و سپس بخورید. اگر به دنبال درمان خانگی سنگ کیسه صفرا هستید، کافی است 30 عناب را شب خیس کنید و صبح ناشتا بخورید. اگر سی عناب و پنج دانه گشنیز را در یک لیوان آب داغ بجوشانید و صبح ناشتا باشید برای سردردهای عمومی بسیار مفید است.

برای درمان خارش می توانید پنجاه عناب را در یک لیوان آب بجوشانید و صاف کنید و با جعفری میل کنید البته صبح ناشتا. راه دیگر برای درمان خارش این است که کنف خشک را با عسل مخلوط کرده و روی محل خارش بمالید.

عناب موثر در سم زدایی بدن

عناب موثر در سم زدایی بدن ساپونین ها و آلکالوئیدهای موجود در عناب تازه درجه یک ارتباط مستقیمی با تصفیه و سم زدایی خون دارند. این اثر آنتی اکسیدانی می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند و همچنین استرس سیستم ایمنی و لنفاوی بدن را کاهش دهد. نتایج اخیر نشان می دهد که همبستگی مثبتی بین ترکیبات زیست فعال در جوجه ها و کاهش فعالیت رادیکال های آزاد و تکثیر سلول های سرطانی وجود دارد.

آنتی اکسیدان های موجود در پروتئین در واقع یکی از عوامل اصلی و موثر در پیشگیری از بیماری های مزمن دیگر مانند سرطان و بیماری های قلبی هستند. مراقبت از پوست برای زیبایی و برای درمان انواع التهابات پوستی از جمله اگزما و آکنه استفاده می شود. میوه عناب نیز تأثیر مشابهی دارد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده در این تحقیق، با تامین اکسیژن و افزایش گردش خون از ایجاد چین و چروک و جای زخم بر روی صورت جلوگیری می کند و پوست را شاداب می کند.

با مصرف عناب می توان بر سم زدایی از بدن و کمک به هضم غذا کمک کرد به طوری که به لطف فیبر موجود در عناب، باعث هضم بهتر غذا و سم زدایی از بدن می شود. البته ساپونین ها و تری ترپنوئیدها نیز نقش مهمی در جذب مواد مغذی در روده ها و بهینه سازی روند حرکت غذای سالم دارند. می تواند از سایر بیماری های گوارشی مانند یبوست، درد شکم، نفخ و سرطان روده جلوگیری کند.

عناب سرشار از مواد مغذی

عناب سرشار از مواد مغذی عناب سرشار از مواد مغذی همپون ویتامن سی و مواد معدنی است. عناب حاوی پروتئین، کربوهیدرات و دیگر مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن و … می باشد. محتوای چربی کل کنف بسیار کم است. ویژگی های منحصر به فرد مانند عناب برای برشمردن این ویژگی‌ها، عناب سرشار از ویژگی‌هایی است که می‌تواند افراد را به مصرف عناب تشویق کند:

کاهش اضطراب کاهش استرس و اضطراب یکی از ویژگی های مهم قوز است. با استفاده از عصاره یا میوه عناب برای تنظیم هورمون های خود، عناب مانند برخی از مواد شیمیایی ضد استرس عمل می کند و ذهن و بدن شما را آرام می کند. درمان سرطان برخی از مطالعات نشان می دهد که ارتباط مثبتی بین ترکیبات زیست فعال موجود در عناب و کاهش فعالیت رادیکال های آزاد و تکثیر سلول های سرطانی وجود دارد. عناب دارای خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی است.

آنتی اکسیدان های موجود در درخت عرعر در پیشگیری از بیماری های مزمن دیگر مانند سرطان و بیماری های قلبی بسیار موثر است. مصرف عصاره عناب می تواند درمان خانگی خوبی برای مبتلایان به اختلالات خواب باشد، همانطور که گفته شد حنا با استرس نیز مبارزه می کند و این موضوع در درمان اختلالات خواب نیز موثر است.

عناب پودر شده حاوی فلاونوئیدی به نام اسپینوسین است که با تأثیر بر سروتونین بر خواب تأثیر می گذارد. گردش خون را تنظیم کنید عناب سرشار از آهن و فسفر است، بنابراین در درمان کمبود آهن یا کم خونی و رفع علائمی مانند ضعف عضلانی، خستگی، سوء هاضمه، سرگیجه و اختلالات شناختی موثر است. با افزایش دریافت آهن و فسفر از طریق میوه شاهدانه، گردش خون شما افزایش یافته و در نتیجه اکسیژن رسانی به اندام ها بهتر می شود.

مرکز توزیع عناب درجه یک ایران

مرکز توزیع عناب درجه یک ایران مراکز اصلی خرید عناب ارگانیک و باکیفیت ترین نوع عناب صادراتی مهمتر از جذب مشتری و کسب درآمد برای این مراکز می باشد. بیشتر مناطق هونیا نیز توسط این مراکز به فروش می رسد و آن ها انواع عناب ها را با قیمت های مقرون به صرفه به افرادی که دفاتر یا مغازه های خشکبار دارند ارائه می دهند. در بازارهای شهری بسیاری از شهرها مغازه های عناب فروشی وجود دارد تا خرید کنف تازه و خشک را برای مردم راحت کند. مشتریان گرامی می توانند برای خرید عناب بسته بندی به سایت ما مراجعه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *