عناب میوه ای است که در مناطق خشک و گرمسیری رشد می کند. این میوه را به شیوه های مختلفی مانند عناب خشک شده، شربت و حتی آب نبات استفاده می کنند. این محصول به صورت بسته بندی مختلف همچون عناب خشک ۵۰۰ گرمی و یا بع فله ای به فروش می رسد. استان خراسان جنوبی به خصوص شهر بیرجند یکی از قطب های عرضه عناب مرغوب می باشد. تولید کنندگان زیادی عناب خشک را با روش های مختلفی تولید کردع و به بازار عرضه می کنند.

عرضه بی واسطه عناب خشک 500 گرمی

چند نکته مهم هنگام خرید عناب خشک

چند نکته مهم هنگام خرید عناب خشک عناب دارای طبع گرم می باشد و خواص زیادی دارد. از این رو از آن در صنعت غذایی و دارویی استفاده می کنند. برای خرید عناب مرغوب و با کیفیت باید به ویژگی های زیر توجه داشت.

۱_ظاهری براق و درخشنده و به طور کلی ظاهری سالم و بدون کرم خوردگی و خرابی دارد.

۲_بافت آن نرم است. رنگ عناب تازه، روشن می باشد. رنگ تیره عناب ،نشان دهنده ی کهنه و بی کیفیت بودن آن است.

۳_طعم آن شیرین است و هیچ گونه طعم تلخ و گس ندارد. اندازه ی آن درشت است. عناب نرم باید بدون افت زدگی باشد.

۴_عناب نامرغوب زود آفت زده می شود. بنابراین برای خریدی مطمعن از عناب با کیفیت و نرغوب باید به ویژگی های بالا توجه داشت. همچنین خرید عناب خشک،از مراکز و فروشگاه های خرید معتبر و مشهور می تواند در افزایش کیفیت این محصول تاثیر گذار باشد.

مرجع فروش عناب خشک ۵۰۰ گرمی

مرجع فروش عناب خشک 500 گرمی عناب خشک در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. قیمت عناب خشک صادراتی به عواملی مانند کیفیت عناب، اندازه و سایز آن، هزینه ی حمل و نقل این محصول، میزان خرید، وزن آن، نوع بسته بندی و حتی نام شرکت و برند تولید کننده بستگی دارد.

مرکز تولید و فروش عناب کشور، در شرق ایران است و استان خراسان جنوبی یکی از بزرگترین تولید کننده عناب ایرانی میباشد. بیشتر عناب در جلگه های وافع در اطراف شهر بیرجند تولید می شود. باغ های زرشک بهترین‌منطقه برای کاشت عناب میباشد. در خراسان جنوبی تولیدکنندگان این محصول دارویی، کشاورزان و باغداران عناب میباشند.

خریداران این محصول در سراسر نقاط کشور ایران نیز می توانند با مراجعه مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان عناب مشهد ، آن را با قیمت مقرون به صرفه،خریداری کنند. همچنین می توان به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر، عناب بسته بندی درجه یک و یا کیلویی را خریداری کرد و به مصرف رساند. البته باید گفت به علت خواص دارویی که عناب خشک دارد، اکثر عطاری ها نیز این محصول را از نمایندگی ها خریده و به افراد متقاضی عرضه می کنند..

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *