عناب نیمه خشک ۵۰۰ گرمی اصل با طعم عالی و بی نظیر توسط شرکت عرضه کننده این محصول به صورت عمده و همراه با تخفیف های ویژه ارائه می گردد. این تولیدات بسیار خالص اصل و معتبر می باشند طعم بسیار خاصی دارند و کیفیت آن بسیار عالی می باشد. عناب غنی از آهن بوده و سرشار از کربوهیدرات و قند طبیعی می باشد. باعث افزایش اشتها و قدرت ایمنی بدن می گردد. از ضعف بدن و ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری می نماید.

فروشنده عناب نیمه خشک 500 گرمی

میزان کالری موجود در ۱۰۰ گرم عناب

میزان کالری موجود در 100 گرم عناب ارزش غذایی عناب در میزان صد گرم به شرح زیر می باشد: انرژی دریافتی ۷۷ کالری، سدیم ۷۲۳میلی گرم، فیبر موجود ۸ ‌گرم، قند طبیعی ۳۷ گرم، میزان کلسیم ۵ درصد، ویتامین بی ۲۰ درصد، ویتامین آ ۱۷ درصد، سایر ویتامین ها بین ۵ الی ۱۰ درصد.

عناب غنی از عنصر پتاسیم بوده که در فرایندهای سلولی و متابولیسمی مورد نیاز بدن می باشد. این عنصر کمیاب باعث انجام فرایندهای مختلفی در اندام های قلب مغز عضلات بدن سیستم گوارشی می شود و نقش مهمی در عملکرد درست و صحیح این اندام ها بر عهده دارد. این ماده باعث تنظیم ضربان قلب و فشار خون می شود.

ویتامین های موجود در عناب شامل آ کا ویتامین های گروه بی و ویتذمین سی می باشد. در یک لیوان عناب نیمه خشک بدون هسته حدود ۳۳ میلی گرم ویتامین بی دو موجود می باشد.

مواد معدنی موجود در این میوه شامل مس آهن کلسیم منگنز پتاسیم کلسیم ید روی می باشد. در یک لیوان از این میوه خشک شدع حدود ۷۶‌میلی گرم کلسیم موجود می باشد. همچنین دارای میزان قابل قبولی ویتامین دی است.

مراکز توزیع عناب نیمه خشک

مراکز توزیع عناب نیمه خشک پخش کننده میوه عناب تازه نیمه خشک ارگانیک بهترین و خوشمزه ترین نوع میوه را جهت فروش عرضه می نماید. یک ماده غذایی سالم و پر ارزش بوده که غنی از انواع ویتامین ها می باشد. بسیار خوشمزه بوده و یک میان وعده مغذی محسوب می شود. فروش و پخش شیره عناب مرغوب بسیار تاثیر گذار در رونق اقتصادی و بازار تجاری داخل کشور می باشد. این تولیدات صادراتی هستند و کیفیت بسیار عالی و بینظیری دارند.

عناب نوعی محصول برتر در بازار های جهانی بوده و جزو ممتاز ترین ها و پر فروش ترین ها می باشد. طعم فوق العاده ای داشته و به علت ویتامینه بودن باعث تقویت بدن و سیستم ایمنی فرد می گردد. به علت دارا بودن ویتامین بی باعث تقویت عضلات و افزایش میل و اشتهای فرد می شود. قیمت عناب صادراتی بسیار مناسب بوده و اگر خرید شما به صورت عمده باشد تخفیف بسیار بالایی نیز شامل شما خواهد شد. این میوه ها تازه مرغوب باکیفیت و خوشمزه می باشند. بازار عرضه عناب بسیار پر رونق می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *