عناب در بیرجند به بهترین صورت ممکن تولید می گردد و یکی محصولات ارگانیکی است که دارای طعمی شیرین می باشد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به خرما است که می توان آن را منبعی از املاح معدنی و مغذی دانست که در سلامت بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف بسیار موثر است و به دلیل ارزش غذایی بالا و کیفیت فوق العاده یکی از محصولات صادراتی محسوب می شود. فروش عمده عناب بیرجند صادراتی با قیمت ارزان را فروشندگان برتری بر عهده دارند که بدون واسطه به فروش می رسانند.

فروش عمده عناب بیرجند صادراتی

خواص عناب خشک برای سلامتی

خواص عناب خشک برای سلامتی

عناب خشک برای سلامتی بسیار مفید است و از آن به صورت های مختلف استفاده می شود، این محصول دارای خواص فراوانی است و از آن برای جلوگیری از بیماری های رحم و سلامت گردن رحم و تخمدان‌ها استفاده می نمایند و یکی از مواد غذایی بسیار مفید برای زنان محسوب می شود که حتی به پیشگیری از سرطان و نازایی کمک می‌کند.

این محصول برای سلامت کبد و پاکسازی آن نیز بسیار مفید می باشد و از بیماری های کبدی جلوگیری می کند و از بیماری کبد چرب نیز جلوگیری می نماید و یک مواد غذایی عالی برای سلامت کبد و کلیه ها محسوب می شود و همچنین دارای فیبرهای مرغوبی می باشد که در سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است و استفاده از آن باعث می شود روده ها و معده عملکرد بهتری داشته باشند و از آنجایی که این محصول را ادرار آور می دانند استفاده از آن را در دفع سنگ کلیه نیز مفید می دانند و در طب سنتی به استفاده از آن برای سلامت کلیه ها بسیار سفارش می شود.

این محصول همچنین در سلامت قلب نیز موثر می باشد و به تقویت آن کمک می نماید و در سلامت و استحکام استخوان ها نیز مفید است و در رفع درد مفاصل تاثیر گذار می باشد و محصولی طبیعی و اعلا در رفع کم خونی محسوب می شود و ضعف و کسالت را از فرد دور می نماید‌.

عواملی که بر قیمت عناب تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت عناب تاثیر دارد

عوامل مختلفی بر قیمت عناب تاثیر گذار می باشد یکی از عوامل عمده که در قیمت عناب تاثیر می گذارد نوع و کیفیت این محصول می باشد هر چه کیفیت این محصول بالاتر باشد تولید کننده و مرکز تولید و فروش برای آن قیمتی بالاتر در نظر می گیرد.

همچنین تازگی و دانه درشت بودن آن نیز نقش عمده ای تعیین قیمت آن دارد چرا که یکی از نشانه های مرغوبیت بالای این محصول تازگی آن است و هر چه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد دانه درشت تر می باشد و همچنین یک دست بودن آن نیز مد نظر مراکز فرش اصلی قرار می گیرد وقتی این محصول هیچ گونه ضایعاتی نداشته باشد و عناب های یک اندازه و یک دست باشند از مرغوبیت بالاتری برخوردار است و قیمت بالاتری برای آن در نظر می گیرند.

عناب درجه یک و مرغوب به صورت فله و بسته بندی ارائه می گردد که عناب بسته بندی شده به دلیل نوع بسته بندی که برای آن تدارک دیده می شود با قیمتی بالاتر ارائه می گردد در صورتی که عناب فله ای از آنجایی که بسته بندی ندارد با نرخی ارزان تر به دست مشتری می رسد.

بنابراین قیمت عناب با توجه به ویژگی های آن مشخص می شود و مراکز تولیدی به دلیل این که ارائه دهنده اصلی آن می باشند این محصول را با نرخی واقعی به فروش می رسانند در صورتی که واسطه ها آن را با قیمتی بالاتر به فروش می رسانند و مشتری برای دسترسی به قیمت تولیدی باید آن را بی واسطه خریداری کند.

خواص عناب برای رفلاکس معده

خواص عناب برای رفلاکس معده

عناب یکی از مواد غذایی بسیار مفید و مغذی است که خواص اعجاب انگیزی دارد و استفاده از آن برای سلامت بدن بسیار مفید است یکی از خواص فوق العاده آن این است که برای رفلاکس معده مفید است به این دلیل که عناب دارای فیبرهای بسیار مفیدی می باشد که باعث عملکرد بهتر معده می شود و به هضم بهتر مواد غذایی کمک می نماید و از بیماری های معده جلوگیری می کند.

انواع عناب درجه یک و مرغوب دارای فیبرهای که این نوع فیبرهای بر عملکرد معده و روده تاثیر می گذارند و باعث می شوند هضم غذا بهتر صورت بپذیرد و به از درد معده جلوگیری می کند، این محصول از ترش کردن معده و سنگینی آن جلوگیری می نماید و محصولی عالی در رفع بیماری های معده محسوب می شود.

عناب درجه یک خاصیت نرم کنندگی دارد که باعث جذب بهتر و بیشتر آب می شود و استفاده از آن علاوه بر این که به سلامت معده کمک می کند باعث می شود روده ها نیز عملکرد بهتری داشته باشند و از یبوست و بیماری روده و حتی سرطان روده نیز جلوگیری می نماید و محصولی عالی و طبیعی است که با استفاده از آن می توان به بهترین صورت از بیماری های گوارشی پیشگیری نمود.

عناب تازه و مرغوب هر چه تازه تر باشد از مرغوبیت بالاتری برخوردار می باشد و املاح بیشتری در خود دارد و از نظر ارزش غذایی در سطح بالاتری قرار دارد، این محصول هر چه تازه تر باشد فیبرهای تازه و مرغوب بالاتری در خود دارد و در سلامت معده موثر تر می باشد.

مرکز عرضه عناب بیرجند صادراتی

مرکز عرضه عناب بیرجند صادراتی

مرکز عرضه و فروش عناب تازه بیرجند درجه یک صادراتی به صورت مستقیم بهترین و مرغوب ترین نوع آن را با قیمت باور نکردنی به فروش می رساند، فروش بی واسطه یک روش به روز است که مشتری را در بهترین شرایط خرید قرار می دهد و باعث می شود مشتری در مکان های دور و نزدیک بدون مراجعه حضوری به خرید آن اقدام کند و از کیفیت برتر و قیمت ارزان آن بهره مند گردد.

قیمت عناب تازه تهران و انواع عناب درجه یک را مراکز تولیدی و فروشندگان اصلی با توجه کیفیت آن مشخص می نمایند و به دلیل این که آن را مستقیما در اختیار مشتری قرار می دهند خرید از آن ها تنها روشی است که مشتری را به قیمت اصلی و تولیدی می رساند.

بنابراین مشتری با اقدام به خرید مستقیم به راحتی می تواند به برترین و با کیفیت ترین نوع عناب با قیمت باور نکردنی دست یابد و از خریدی به روز و تازه با بهترین خدمات به راحتی بهره مند گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *