عناب خرمایی خشک به صورت عمده در فروشگاه های سراسر کشور توزیع می‌شود که با مراجعه به این مراکز می توانید سفارش خود را به صورت بسته بندی و یا کیلویی تهیه نماید علاوه بر آن اگر قصد خرید آنلاین دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر سفارش خود را ثبت کنید در این صورت راحتی و دسترسی آسان تر به محصول خواهید داشت.

فروش عمده عناب خرمایی خشک

درمان آکنه با مصرف عناب

درمان آکنه با مصرف عناب

  • از عناب خشک می‌توان برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی استفاده کرد که در این قسمت به چند مورد از آن اشاره می شود از شما می‌خواهیم با ما تا پایان این مصرف همراه شوید.
  • دارای ویتامین c فراوان است که مصرف آن کمک می کند پوست شما کاملا شفاف و یکدست شود و جای آکنه و جوش از بین برود به علاوه این که از ایجاد چین و چروک بر روی پوست و پیری زودرس پیشگیری می‌کند.
  • دارای ویتامین e می باشد که با افزایش گلبوله های قرمز در قسمتی که جای جوش و آکنه وجود دارد باعث می‌شود که پوست صورت زودتر تر می شود و به حالت اولیه خود برگردد و لکه های ایجاد شده از آکنه در مدت زمان کوتاه برطرف گردد دقت کنید که اگر می خواهید به نتیجه برسید باید مصرف عناب به صورت مداوم و متوالی باشد.
  • یکی دیگر از راه هایی که برای درمان آکنه به وسیله عناب امکان پذیر است این است که علاوه بر مصرف خوراکی آن می توانید آن را در آب بخیسانید و صورت خود را با آب که عناب در آن خیسانده شده است بشویید سعی کنید که عناب حدود ۲۰ دقیقه در آب بماند تا عصاره های آن به آب جلب شود برای اینکه صورت خود را می‌خواهیم با آن را بشویید لازم نیست که عناب را از آب خارج کنید.
  • طبق تحقیقاتی که انجام شده است عناب خاصیت ضد چربی و ضد عفونی کننده دارد که مصرف آن باعث می‌شود جوش و آکنه درمان شود همانطور که می دانید اگر چربی پوست افزایش پیدا کند جوش و آکنه ظاهر می شود که نا فاقد هرگونه چربی می باشد که در این حالت خاصیت چربی سوزی نیز دارد.
  • از عناب روغن تهیه می شود که مصرف آن باعث میشود منافذ بسته پوست باز شود و همچنین جای لک و جای آکنه از روی پوست از بین برود و یک پوست جدید دوباره رشد کند.
  • خاصیت ضد التهابی و سم زدایی در عناب بسیار اثر بخش و مفید است که علاوه بر آنکه مانع از بروز جوش و آکنه می شود باعث جوان ماندن و شفافیت پوست نیز خواهد شد.
  • برای اینکه تمام این خواص که در بالا ذکر شد حاصل شود بهترین زمان مصرف برای آن صبح است.

تاثیر مصرف عناب برای کمک به هضم غذا

تاثیر مصرف عناب برای کمک به هضم غذا از جمله خاص که می‌توان برای عناب تازه نام برد شامل موارد زیر می باشد از جمله:

دارای فیبر بسیار زیادی است که باعث می شود هضم غذا به راحتی انجام شود و سختی کار از عهده معده خارج شود و به همین دلیل از درد و زخم معده و سوزش معده جلوگیری می کند و باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی می شود.

همان طور که می دانید اگر هضم غذا به درستی انجام نشود دچار یبوست خواهید شد که با مصرف آب این مشکل نیز به وجود نخواهد آمد و یبوست نیز از بین خواهد رفت.

به علت داشتن مواد معدنی بسیار زیاد کار آبرسانی به بدن و انجام می‌دهد و باعث می‌شود که غذاهای سنگین نیز در مدت زمان کوتاه به راحتی حذف می‌شود و سموم بدن در موقع مناسب دفع گردد و به همین دلیل است که خاصیت سم زدایی دارد.

بعد از این که غذاهای سنگین میل می کنید حتماً چند عدد نان بخوریم تا برای هر زمان با مشکل مواجه نشوید.

مصرف عناب صورت ساده یا به صورت دم کرده ی آن که دمنوش می باشد هر دو باعث آسان هضم شدن غذا های مختلف می باشد.

تصفیه خون با مصرف عناب

تصفیه خون با مصرف عناب

  • انا و خواص و فوایدی که در بالا برای عناب نام برده شد دارای فواید بسیار زیاد دیگر نیز می‌باشد و آن این است که:
  • کمک می کند تا خون تسویه شود و مشکلات و چربی های خون از بین برود و یک خون کاملا شفاف و خالص را برای بدن فراهم می کند و همین مورد باعث می شود که جریان خون از سرعت مناسب برخوردار باشد و دچار لختگی خون نشویم و همین مورد برای سلامت قلب نیز اثرگذار است زیرا مانع از مسدود شدن رگ های قلب می‌شود و از وجود آمدن سکته و حمله های ناگهانی جلوگیری می کند.
  • با مصرف عناب خون به راحتی تسویه می‌شود زیر پا و اکسیژن رسانی به رگ‌های خونی را انجام خواهد داد همچنین از بالا رفتن سطح فشار خون نیز جلوگیری می کند همانطور که می دانید زمانی که فشار خون بدن بالا باشد تصفیه خون با مشکل مواجه خواهد شد که به علت داشتن پتاسیم در عناب و مصرف ان این مشکل به وجود نخواهد آمد.
  • علت اینکه عناب دارای طبیعت گرم و خشک است می تواند عمل تصویری خون را انجام دهد و افرادی که دچار مزاج سوداوی و صفراوی هستند مصرف عناب به آن ها کمک می کند تا خون تصفیه شده داشته باشند.

قیمت خرید عناب خرمایی خشک

قیمت خرید عناب خرمایی خشک قیمت خرید عناب ریز و درشت متفاوت است همچنین نوع بسته بندی و کیلویی در قیمت خرید اثرگذار است که اگر از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر عناب مرغوب را به صورت آنلاین سفارش دهید قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد به گونه ای که از نظر اقتصادی امکان خرید برای همه افراد وجود خواهد داشت زیرا محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده می‌رسد و برای خریداران محترم تخفیفاتی در نظر گرفته شده است و محصول در مدت زمان کوتاه به تمامی نقاط ایران ارسال می شود و شما می توانید به راحتی یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در با همکاران ما در ارتباط با ژیلا و مشاوره رایگان دریافت کنید هنگامی که شما سوالات خود را قبل از خرید از ما بپرسید نسبت به آنچه که تهیه می کنید و گاهی و اطمینان کافی دارید و از خرید آن پشیمان نخواهید شد در ضمن ما این پیشنهاد و این اطمینان را به شما می دهیم که حتماً از ما خرید کنید زیرا هیچ وقت پشیمان نخواهید شد و تمامی این موارد که ذکر و تبلیغ نبود بلکه این سابقه کاری درخشان ما می باشد که کیفیت را تضمین می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *