عناب داری درختچه ای است که بیشتر در مناطق گرم وخشک می روید، از خانواده سنجدیان بوده، که گاهی تا ارتفاع ۱۰ متری هم رشد می کند. غیر از ایران در کشورهای افغانستان، کره جنوبی، لبنان، چین و …هم می روید. عناب چینی نوعی است که از بقیه انواع درشت تر و مرغوب تر بوده، نهال این محصول وارداتی بسیار پربار بوده، با ظاهرش شبیه به گلابی از دیگر هم نوعانش متمایز می شود. درخت عناب در مقابل گرما مقاوم بوده و توانایی رشد در خاک های ضعیف و کم آب را، نیز به خوبی دارد. دارای برگ های تخم مرغی شکل و به رنگ سبز درخشان می باشد.

خرید مستقیم عناب چینی

کنترل وزن با مصرف عناب چینی

کنترل وزن با مصرف عناب چینی استفاده از عناب اعلا، برای هر شخصی از فواید فراوانی دارد.وجود انواع مواد معدنی چون کلسیم، به تقویت استخوان ها ومقاوم تر شدن آن ها کمک بسیاری می کند. همچنین از پوکی و ترک خوردگی استخوان، که در سنین میان سالی خیلی شایع می باشد، جلوگیری به عمل می آورد.

با آن که خیلی ریز و چروکیده به نظر می رسد، ولی می تواند برای مدتی طولانی شما را سیر نگه دارد؛ و از نیاز به میان وعده های مکرر، در امان دارد. به این ترتیب خیلی ساده ودر کمال آرامش، و به دور از نگرانی از مصرف داروهای شیمیایی که، به احتمال زیاد همراه با عوارض جانبی هم می باشند،به وزن دلخواه خواهید برسید.

این میوه سرشار از فسفر و آهن است، که هردو در درمان کم خونی و پیشگیری از آن نقش غیر قابل انکاری دارند. همچنین این مواد به تتظیم گردش خون، در رگ ها کمک رسانی فراوانی می کنند. از ضعف عضلانی وسرگیجه پیشگیری می نمایند.خوردن عناب، به داشتن خوابی آروم و دوری از استرس و افسردگی جلوگیری می کند.

پخش کلی عناب چینی

پخش کلی عناب چینی عناب حبه ای ریز، از پودر کردن عناب خشک شده درست می شود.وچون به شکل وانداز ه حبه قند تهیه می شود، به این نام شناخته شده است.از خواص دیگر عناب به خواب آور بودن آن می توان اشاره نمود. خوردن چند دانه عناب در زمان بی خوابی داسترس به بهبود خواب و آرامش ذهنی و کاهش اظطراب شما کمک خواهد کرد.

ازعناب با نام خرمای چینی هم یاد می شود.نوعی از آن هم معروف به عناب چینی بوده که ، پیوندی می باشد. نهال آن از کشور چین وارد شده است و در باردهی ومحصول، هم برای باغداران وهم برای کشور، از لحاظ صادرات بسیار سود بخش است.مشتریان و خواهان زیادی در بازار های داخلی و میادین فروش در عرصه های جهانی دارد.

شما می توانیدبرای تهیه و خرید این میوه سرشار از مواد معدنی،همراه با کلی ویتامین، آنتی اکسیدان و…به این سایت مراجعه نموده، محصول مورد نظر خود را با اندازه و قیمت مقبول خود خریداری نمایید.کافی است که نشانی خود را، به سایت مذکور ارسال نمایید وکالای خود را، در جلوی درب خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *