فروش ویژه عناب خشک دارویی به وفور توسط فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند انجام می شود چون موجب می گردد میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد و مشتریان می توانند با کیفیت عالی و قیمت مناسب محصول را تهیه کنند عناب میوه ای شیرین مزه می باشد که در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می کنند و به دلیل این که از نظر شکل ظاهری همانند خرما است به آن خرمای هندی، کره ای و چینی هم می گویند.

فروش ویژه عناب خشک دارویی

تاثیر مصرف عناب در کاهش‌ فشارخون

تاثیر مصرف عناب در کاهش‌ فشارخون تاثیر مصرف عناب در کاهش فشار خون فوق العاده می باشد زیرا منبع پتاسیم است علاوه بر این عناب خواص دیگری هم برای سلامتی بدن دارد به عنوان نمونه دارای مواد معدنی آهن، پتاسیم، منگنز، فسفر و روی است به همین دلیل باعث بهبود جریان خون در بدن می شود و هموگلوبین را افزایش می دهد و به درمان کم خونی کمک خواهد کرد از آسیب دیدن کبد جلوگیری می کند و این به دلیل آنتی اکسیدان های فراوانی است که در آن وجود دارند.

خواص آنتی اکسیدانی عناب باعث شده سیستم ایمنی بدن بهبود پیدا کند و با سلول های سرطانی مبارزه می کند از سکته ناشی از دیابت جلوگیری خواهد کرد و این به دلیل ویتامین ث موجود در آن می باشد که در بدن همانند ویتامین ث عمل می کند به زود خوب شدن زخم های افراد دیابتی کمک می کند سرشار از فیبر است و با یبوست مبارزه خواهد کرد خواص آنتی اکسیدانی آن موجب شده ماده غذایی مفیدی برای بهبود عملکرد سیستم گوارش باشد.

باعث کاهش چربی خون می شود و خطر رسوب چربی در رگ های خونی را کاهش می دهد و خطر بیماری های قلبی و عروقی را پایین می آورد گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و به درمان کم خونی کمک خواهد کرد چون منبع فسفر و آهن می باشد خاصیت ضد التهاب قوی دارد و به کاهش درد عضلات و مفاصل کمک می کند.

باعث بهبود استخوان ها می شود برای کاهش وزن مفید است و این به دلیل مقادیر بالای پروتئین و فیبر موجود در آن می باشد که شما با مصرف آن احساس سیری می کنید باعث سم زدایی خون می شود و این به دلیل حضور ساپونین های در آن می باشد با تقویت سیستم ایمنی بدن خطر بسیاری از بیماری ها را از بدن دور می کند.

خاصیت آرام بخشی طبیعی دارد به همین دلیل به درمان افسردگی، استرس و اضطراب کمک می کند محصول گیاهی به نام شیلانوم از عناب تهیه می شود که برای درمان کیست تخمدان استفاده می شود عصاره عناب به درمان تشنج کمک می کند و آسیب های مغزی ناشی از آن را کاهش می دهد و همین ها باعث شده اند خرید عناب خشک درجه یک، عناب عمده درجه 1، عناب بیرجند ارزان و…. همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

شما با مصرف این میوه می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و خطر بسیاری از بیماری های مزمن را از خود دور کنید تا همیشه سالم و تندرست باشید به همین دلیل از نظر طب سنتی عناب میوه ایی ارزشمند شناخته می شود که نباید مصرف آن را نادیده بگیرید و حتما در برنامه غذایی خود از آن استفاده کنید تا همیشه سالم و تندرست باشید.

خواص مصرف عناب برای اعصاب

خواص مصرف عناب برای اعصاب مصرف عناب برای اعصاب مفید است و به بهبود عملکرد مغز کمک می کند و گلوتامات را مهار می کند و از آسیب مغزی افراد مبتلا به تشنج، بیماری پارکینسون، تشنج و سکته مغزی جلوگیری می کند علاوه بر این عناب برای پوست و مو هم فواید زیادی دارد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ث که دارد باعث کاهش رادیکال های آزاد بدن می شود و به رفع چین و چروک و جوان سازی پوست کمک می کند.
  • خواص ضد التهابی دارد و این به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در آن می باشد و به پیشگیری و درمان آکنه و جوش کمک می کند.
  • خواص ضد االتهاب قوی موجود آن باعث شده به درمان خارش اگزما کمک کند.
  • فولیکول های مو را تقویت می کند و باعث افزایش رشد موها می شود.

چه عواملی بر کیفیت عناب تاثیر دارد؟

چه عواملی بر کیفیت عناب تاثیر دارد؟ عوامل زیر بر کیفیت عناب تاثیر گذار می باشد:

  • شرایط کاشت
  • کیفیت برداشت
  • کیفیت بسته بندی

حال که با عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت عناب آشنا شده اید بهتر است در مورد این نوع میوه هم اطلاعات لازم را کسب کنید به عنوان نمونه طبع مرطوب و معتدلی دارد و سرشار از ویتامین ث، ویتامین ب6، نیاسین، فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان ها، روی، کلسیم، پتاسیم، فسفر، منگنز و فیبر است درخت این میوه کوچک می باشد و تا 12 متر ارتفاع آن رشد می کند و برگ های سبز درخشانی دارد و هسته ای بزرگ وسط این میوه وجود دارد و مانند میوه زیتون کوچک است و حدود چهار هزار سال پیش در چین کشت شد عناب تازه پوستی صاف و به رنگ سبز مایل به قرمز و زرد دارد و هنگامی که خشک می شود به رنگ قرمز تیره در می آید و چروکیده می شود.

عناب خشک طعمی شبیه به خرما دارد ولی عناب تازه بافتی نرم و طعم شیرینی مانند سیب دارد قیمت عناب 10 کیلویی بسته به کیفیت و شرایط بازار متفاوت می باشد از مشخصات عناب تازه می توان به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • باید دانه های عناب درشت، شفاف، براق و به رنگ زرشکی باشد.
  • پوستی چروکیده داشته باشد.
  • گوشت آن رنگ کرم بسیار ملایمی داشته باشد.
  • خوش بو، خوش طعم و شیرین باشد.

فروش مستقیم عناب خشک دارویی

فروش مستقیم عناب خشک دارویی فروش مستقیم عناب خشک دارویی باعث شده میزان محصول فروخته شده به طور قابل توجه افزایش یابد چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب کند علاوه بر این موارد مصرف مختلف عناب باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به صورت خام مصرف می شود.
  • برای تهیه مارمالاد، مربا، دسر، شیرینی و انواع کیک استفاده می شود.
  • برای تهیه دمنوش و شربت کاربرد دارد.
  • در لبنان، اردن و دیگر کشورهای خاورمیانه به عنوان میان وعده از عناب استفاده می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *