عناب میوه ای است که طرفداران زیادی دارد و به صورت خشک و تازه به مشتریان عرضه می شود. عناب در تمام استان های کشور قابل کشت است. اما اکثر طرفداران این محصول به خوبی می دانند که بهترین عناب برگند است که به راحتی می تواند با عناب وارداتی رقابت کند. قیمت عناب تازه به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت است از: تولید کننده، کیفیت محصول، روش خرید، خرید عمده یا جزئی، نوع بسته بندی شده یا فله ای و غیره.

قیمت خرید عناب تازه

میزان کالری موجود در 100 گرم عناب

میزان کالری موجود در 100 گرم عناب به صورت کلی عناب سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است به همین دلیل فواید زیادی برای سلامت بدن داشته و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. میزان کالری موجود در 100 گرم عناب نیز 79 کیلو کالری می باشد و بدین صورت می تواند به بدن انرژی کافی و لازم را بدهد.

از فواید عناب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فواید برای سیستم ایمنی: عناب به شدت برای سیستم ایمنی بدن مفید است. عناب که به ویژه سرشار از پتاسیم است، حاوی ویتامین های A و C فراوان است. به همین دلیل، شما را از شکایاتی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، گلودرد و سرفه که اغلب در زمستان تجربه می کنیم، محافظت می کند.
  2. فواید برای دستگاه گوارش: یکی دیگر از فواید مهم عناب این است که هضم غذا را تسهیل می کند. عناب که میوه ای آسان هضم است تاثیر بسیار مثبتی در تنظیم دستگاه گوارش داشته و در واقع عناب ضد یبوست است.
  3. فواید لاغری: از جمله فواید عناب کمک به لاغری است. ارزش کالری آن بسیار کم است. این میوه مخصوصاً توسط ورزشکاران به عنوان مکمل انرژی بعد از تمرین مصرف می شود.
  4. فواید ضد سرطان: وقتی فواید عناب را بررسی می کنیم، می بینیم که یکی از مهم ترین فواید آن سرطان است. عناب که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است، دفع سلول های بد را از بدن تسریع می کند.
  5. فواید سلامت قلب: عناب میوه ای با پتاسیم فراوان است و به همین دلیل برای سلامت قلب بسیار مفید است. مصرف عناب تاثیر بسزایی در پیشگیری از ایجاد بیماری های قلبی ناگهانی دارد.

جلوگیری از پوسیدگی دندان با مصرف عناب

جلوگیری از پوسیدگی دندان با مصرف عناب تحقیقات در حال انجام نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی موجود در میوه ها، سبزیجات، حبوبات و آجیل ممکن است ایمنی را تقویت کرده و توانایی بدن را برای مبارزه با باکتری ها و التهاب بهبود بخشد، که همگی می توانند به محافظت از دندان ها و لثه ها کمک کنند. و برخی از غذاها و عادات غذایی حتی تأثیرات مشخصی بر توانایی دهان برای مقابله با حملات باکتریایی ایجاد کننده حفره دارند.

در حقیقت میوه ها و سبزیجات نه تنها بر سلامت کلی شما تأثیر می گذارند، بلکه روی دندان های شما نیز تأثیر می گذارند! در واقع، برخی از میوه‌ها حتی می‌توانند با حملات اسیدی یا قند بیش از حد به دندان‌های شما آسیب بزنند. اما، برخی از میوه‌ها وجود دارند که سلامت کلی دهان و دندان شما را تقویت می‌کنند و طعم لذیذی دارند. یکی از این میوه های موثر در جلوگیری از پوسیدگی دندان ها عناب است. عناب دندان ها را در برابر پوسیدگی مقاوم می کند. برای درمان دندان درد عناب رنده شده را روی محل پوسیدگی دندان قرار دهید.

افزایش سیستم ایمنی بدن با مصرف عناب

افزایش سیستم ایمنی بدن با مصرف عناب عناب میوه درختی کوچک و مستطیلی است که درون آن یک هسته دارد. شروع به رنگ سبز روشن می کند، سپس با رسیدن قرمز می شود. نام‌های دیگر عناب شامل خرمای چینی و خرمای قرمز است، اما طعم آن‌ها بیشتر به سیب شبیه است تا خرمای واقعی. ترد هستند و پوست خوراکی دارند.

قدرت تقویت سیستم ایمنی عناب حول محتوای ویتامین C آنها متمرکز است – آنها حدود 20 برابر بیشتر از سایر مرکبات حاوی ویتامین C هستند. عناب همچنین حاوی کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، پتاسیم و فسفر است. ترکیب این ویتامین‌ها و مواد معدنی، یک فنجان چای را می‌سازد که در میان طیف وسیعی از بیماری‌ها، یک ضربه جدی به سرماخوردگی یا عفونت تنفسی وارد می‌کند.

عناب عناب همچنین حاوی مواد مغذی گیاهی به نام فلاونوئیدها است. هشت فلاونوئید مختلف در عناب جدا شده است. یکی از این فلاونوئیدها، آپیژنین، سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که می تواند به کاهش خطر ابتلا به تعدادی از بیماری های مزمن از جمله اختلال عملکرد گوارشی، آلرژی ها، مشکلات کبدی و حتی سرطان کمک کند.

در حقیقت این میوه ریز نیروگاهی از آنتی اکسیدان های قوی مانند ویتامین های A و C است. این مواد مغذی با سموم مضر مبارزه می کنند، از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کنند و با تنظیم تولید سایتوکین های التهابی، خطر التهاب مزمن را کاهش می دهند. علاوه بر این، عناب دارای خواص ضد آلرژی و ضد آنافیلاکسی قوی است که از حساسیت مفرط جلوگیری می کند و سرمای فصلی و تب را از بین می برد.

بازار پخش عناب تازه

بازار پخش عناب تازه عناب به دو صورت تازه و خشک توزیع می شود که قیمت آن با میوه خشک متفاوت است. توزیع عمده انواع تازه و خشک از طریق مرکز پخش عناب انجام می شود که به سراسر کشور ارسال می شود. پخش عمده عناب تازه و خشک به صورت بسته بندی و عمده توسط شرکت پخش عناب می باشد که سایت های اینترنتی آن به فروش عمده عناب مرغوب می پردازند. فروشگاه اینترنتی ما اقدام به توزیع و فروش انواع خشک و تازه این محصول با مشاوره رایگان نموده است. آماده خرید و ارسال به سراسر کشور به صورت کلی و جزئی می باشد.

عناب از زمان برداشت به صورت عمده در بازار به فروش می رسد. به دلیل ماندگاری کوتاه و کوتاه بودن این میوه، رطوبت خود را از دست می دهد و خیلی زود خشک می شود، بنابراین به صورت عمده در بازار به فروش می رسد. مشتریان با توجه به نیاز خود این میوه را با جزییات بیشتر و کیلوگرم خریداری می کنند.

عناب درجه یک دارای ویژگی هایی است که خریداران قبل از خرید به آن توجه می کنند از جمله:

  1. میوه تازه آن دانه ای درشت است
  2. رنگ آن قهوه ای سوخته یا قرمز است
  3. پوست صاف و براق است

مجموعه ی ما یک فروشگاه اینترنتی معتبر است ما انواع عناب درشت، عناب فلفلی و … را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب توزیع می کنیم. برای سفارش عناب تازه درجه یک و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط برقرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *