قیمت عمده حبه عناب طعم خرما باعث شده مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید این محصول داشته باشند زیرا قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.حبه عناب طعم خرما با داشتن خواص زیاد به محصولی پر مصرف در میان مصرف کنندگان تبدیل شده است و هر روزه به خریداران آن افزوده می‌شود و تولیدکنندگان برای تشویق مردم به مصرف این محصول پر خاصیت با بالا بردن کیفیت آن و ارائه به صورت عمده گامی بزرگ برداشته اند و قیمت آن با توجه به کیفیت و طعم های مختلف متفاوت است.

قیمت عمده حبه عناب طعم خرما

روش های تهیه حبه عناب

روش های تهیه حبه عناب روشهای تهیه حبه عناب بسیار آسان است زیرا بسیاری از مراحل آن توسط دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا انجام می‌شود تا تمام پروتکل های بهداشتی در فرآیند تولید حبه عناب رعایت شود و در مرحله اول میوه عناب را با دستگاه یا به صورت ارگانیک زیر نور آفتاب خشک می‌کنند و بعد از فرآیند خشک کردن میوه گوشت آن را از هسته جدا می کند تا بتوانند آن را پودر کنند.

البته می توان هسته ای عناب را همراه گوشت میوه پودر کرد ولی در این صورت کمی از کیفیت حبه تولید شده کم می شود بعد از پودر کردن آن را از الک های ریز رد می‌کنند تا پودری نرم و یکدست حاصل شود در این مرحله برای بالا بردن کیفیت و ارزش غذایی این حبه پودر عناب را با افزودنی هایی شامل زرشک، زردآلو، دارچین، زنجبیل، توت، انجیر، سنجد، زعفران و…ترکیب می‌کنند.

بعد از الک کردن پودر به دست آمده آن را در قالب های خاص ریخته و به مخزن بخار می‌فرستند تا بعد از طی کردن حدودا ۱۵ دقیقه حبه ها آماده شوند و در نهایت توسط دستگاهای حبه کن در اندازه های یکدست برش داده می‌شوند تا ظاهری یکدست و یک شکل داشته باشند. در مرحله آخر حبه عناب مقوی و سرشار از ویتامین های مهم و ضروری بدن در اندازه های مختلف بسته بندی می‌شوند.

از انواع حبه عناب چه می دانید؟

از انواع حبه عناب چه می دانید؟ از انواع حبه عناب چه می دانید؟ عناب میوه ای کوچک ولی سرشار از انواع ویتامین های حیاتی و ضروری برای بدن است زیرا منبع خوبی از کلسیم، نیاسین، آنتی اکسیدان، روی، منیزیم، آهن و… است و می‌تواند در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها به انسان‌ها کمک کند ولی مصرف خود عناب برای بسیاری از افراد خوشایند نیست در نتیجه تولیدکنندگان با تولید حبه عناب در طعم های مختلف این مشکل را رفع کرده‌اند.

حبه عناب همان گونه که گفته شد به تنهایی شامل انواع ویتامین است ولی در صورت ترکیب آن با افزودنی های دیگر ویتامین های آنها هم به این ترکیب افزوده شده و منبع خوبی از ویتامین برای تامین نیاز افراد می‌شود. به عنوان مثال حبه عناب دارچینی برای رفع سردی افراد سرد مزاج بسیار مناسب است و با مصرف آن کنار نوشیدنی های خود کمک بزرگی به حفظ سلامتی خود می‌کنند.

حبه عناب ممتاز از بهترین مواد اولیه توسط دستگاههای پیشرفته تولید می‌شود و بیشتر برای صادرات و عرضه به بازارهای بزرگ محیا می‌شود و در طعم های مختلف و در بسته بندی های شکیل با اندازه های متفاوت تولید می‌شود تا مشتری با توجه به اندازه مصرف خود این محصول را خریداری کند، چون در ترکیب این حبه ها از شکر استفاده نمی‌شود مصرف آن برای کسی محدویت ندارد.

مرکز صادرات انواع حبه عناب طعم خرما

مرکز صادرات انواع حبه عناب طعم خرما مرکز صادرات انواع حبه عناب طعم خرما توانسته با ارائه آن به بازارهای جهانی آوازه و شهرت این محصول را به کشورهای دیگر برساند و از این طریق سود و ارز آوری خوبی را روانه کشور کند و بیشتر خواهان این محصول کشورهای اطراف و برخی از کشورهای اروپایی را شامل می‌شود که کشورهای اروپایی در انتخاب این محصول کمی وسواس دارند در نتیجه صادرکنندگان حبه عناب ممتاز در طعم های مختلف مخصوصا حبه عناب طعم خرما را با بهترین کیفیت و بسته بندی های استاندارد را برای این کشورها صادر می‌کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *