عناب میوه ای کوچک و پر خاصیت است که در شکل های گرد یا بیضی و به رنگ قرمز و قهوه ای در طبیعت وجود دارد. این میوه پر خاصیت جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد .

عناب خرمایی درشت بیرجند کمی متفاوت از انواع عناب بومی خراسان جنوبی میباشد . انواع بومی معمولا گرد هستند در حالی که عناب خرمایی کشیده و شبیه به خرماست به همین دلیل درشت تر از عناب های دیگر به نظر می‌رسد و همین موضوع باعث محبوب شدن این گونه شده است البته لازم به ذکر است که این نوع عناب به هیچ وجه اصلاح ژنتیکی شده نیست.

کسانی که به این گونه خاص علاقمندند می‌توانند با مراجعه به سایت

https://khoshkbarnab.com/ برای تهیه این محصول پرخاصیت با قیمتی مناسب اقدام کنند.

قیمت عناب خرمایی درشت بیرجند

تاثیر مصرف عناب برای رفع اضطراب

تاثیر مصرف عناب برای رفع اضطراب عناب مروارید سرخ نام گرفته است که این نام صرفا به دلیل شکل و رنگ آن نیست بلکه به خاطر خواص بسیار زیاد این میوه است .

با ما همراه باشید تا بخشی از خواص این میوه ارزشمند را برشمریم .

طبع عناب از نظر طب سنتی معتدل می باشد. بنابراین میتواند برای هر شخص با هر گونه طبع سازگار باشد . عناب به هضم غذا کمک میکند پس برای دستگاه گوارش مفید است. در طب سنتی از عناب برای رفع بی خوابی و همچنین آرامش بخشیدن به بیمار استفاده میکنند بنابراین این میوه خواص ارامش بخشی و ضد اضطرابی دارد. پس کسانی که روزانه به دلیل مشغله های کاری با استرس های زیادی روبه رو هستند می‌توانند با تهیه دمنوشی بسیار مطبوع از این میوه ها اضطراب را از خود دور کرده و شبی آرام را سپری کنند.

از دیگر خواص این میوه میتوان به مقادیر بالای ویتامین سی و آنتی اکسیدان آن اشاره کرد . به همین دلیل این میوه ارزشمند با کمک به بالا بردن سیستم ایمنی بدن دارای خواص ضد سرطانی می‌باشد . به دلیل طبعی که دارد در درمان سرما خوردگی نیز میتواند مفید باشد .

عناب تقویت کننده کبد و صفراست. اینها همه بخش هایی از خواص این میوه ارزشمند است. پس اگر شما هم از آشنایی با خواص این میوه ارزشمند شگفت زده شدید برای تهیه آن تعلل نکنید.

عناب منبع غنی از ویتامین A

عناب منبع غنی از ویتامین A عناب هم همانند تمامی میوه های طبیعی سرشار از مواد معدنی میباشد. این میوه پر خاصیت غنی از ویتامین C و ، ویتامین A است. این میوه به دلیل رنگ قرمزش دارای کاروتنوئید است. در واقع کارتنوئید همان رنگدانه های به رنگ زرد ،قرمز و نارنجی در گیاهان سبزی‌ها و میوه ها است.

کارتونوئید با ورود به بدن تبدیل به ویتامین A می‌شود. همانطور که اطلاع دارید ویتامین A برای سلامت چشم مفید است و از دیگر مزایای این ویتامین میتوان بهبود گردش خون و بالا بردن ایمنی بدن نام برد. همه این خواص بی نظیر فقط در دل این دانه های خوش رنگ پنهان شده است. وقت را از دست ندهید و هر چه زودتر برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی بی دردسر به سایت https://khoshkbarnab.com/ مراجعه کنید .

پیشگیری از بیماری قلبی با مصرف عناب

پیشگیری از بیماری قلبی با مصرف عناب آیا می‌دانستید که عناب برای سلامت قلب مفید است؟ کار قلب خون‌رسانی به تمامی اعضای بدن است ، بدن از طریق خون مواد مفید و اکسیژن را دریافت می‌کند بنابراین هر گونه اختلال و نقص در خون رسانی بدن را با مشکلاتی جدی روبه‌رو می‌کند . عناب به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C ,A و آنتی اکسیدان ها علاوه بر خون ساز بودن، باعث بهبود گردش خون نیز میشود و بهبود گردش خون علاوه بر نشاط و شادابی اعضای بدن پوستی شاداب و سلامت را نیز به شما هدیه میدهد . با بهبود گردش خون خطرات ناشی از گرفتگی عروق خونی و در نتیجه رسیک سکته های قلبی و مغزی تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند . خود عناب به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار کم سدیم به تنظیم فشار خون نیز کمک میکند. بنابراین با مصرف روزانه چند عدد عناب میتوانید سلامت قلبی عروقی خود را تضمین کنید .

عناب معمولاً به صورت خشک در بازار موجود می‌باشد اما از آنجایی که بیرجند بزرگترین منطقه تولید این میوه است نوع تازه آن در این منطقه از کشورمان قابل دسترس است .

بهترین نوع عناب در بیرجند تولید می‌شود و این میوه صادرات قابل توجهی را هم به خود اختصاص داده است . عناب صادراتی از بهترین محصولات کشاورزی انتخاب و بسته بندی میشود . طبیعتا قیمت این محصول میتواند متفاوت باشد که کیفیت میوه و درشتی و ریزی آن از جمله عوامل کوثر در قیمت گذاری است . لازم به ذکر است که قیمت عناب میتواند از شهری به شهری دیگر نیز متفاوت باشد که این امر صرفا به دلیل با کیفیت بودن محصول نیست بلکه به دلیل وجود واسطه ها می‌باشد.

سفارش عناب خرمایی درشت بیرجند

سفارش عناب خرمایی درشت بیرجند عناب خشک درجه یک را در کجا میشود تهیه کرد؟ عناب میوه ای است که در شهرهای بسیاری از کشورمان یافت می شود اما بی‌شک بهترین و با کیفیت ترین نوع از این میوه را در بیرجند میتوان پیدا کرد چرا که عمده ی محصولات کشاورزی در بیرجند به این محصول اختصاص ارزشمند اختصاص یافته است . بنابراین بهترین و تازه ترین عناب را میتوان در بیرجند یافت . انواع این میوه از عناب خشک صادراتی ، عناب درشت آجیلی ، عناب خشک خرمایی و…. با بهترین کیفیت در بیرجند تولید و به فروش می‌رسد . اگر شما هم به دنبال محصولی با کیفیت و با قیمتی بسیار استثنایی هستید وقت را هدر ندهید. مجموعه ناب مفتخر به سالها تلاش در زمینه فروش بهترین نوع از این محصول می‌باشد و فعالیت خود را بر پایه مشتری مداری بنا کرده است .

این روزها اینترنت کار همگی ما را راحت کرده است کافیست با مراجعه به اینترنت و پیدا کردن پیشتازان در امر فروش اقدام به سفارش و خرید کنیم . اینترنت این امکان را به ما میدهد که محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه و در نهایت بهترین کیفیت با بهترین قیمت را انتخاب کنیم .

با خرید اینترنتی علاوه بر سرعت و سهولت در امر خرید ، قیمتی باور نکردنی هم بابت محصولی با کیفیت پرداخت خواهید کرد چرا که شما محصول را بی هیچ واسطه ای از خود تولید کننده اصلی تهیه کرده اید . پس معطل نکنید و با مراجعه به سایت https://khoshkbarnab.com/ علاوه بر آشنایی با کلیه خدمات این مجموعه اقدام به سفارش و خرید کنید. خریدی بی واسطه و با کیفیت را برای شما آرزومندیم .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *