عناب خشک اعلا دارای مقادیر زیادی فیبر و آهن است که نقش قابل توجه ای در تقویت سلول های بدن دارد. از این محصول عمدتاً به صورت خشک شده و در قالب بسیاری از دمنوش های گیاهی استفاده می شود. آگاهی از فاکتورهای کیفی عنا و قیمت پخش آن در بازار می تواند خریداران عمده را به خریدی رضایت بخش و ارزان سوق دهد. بهترین راهکار برای این منظور چیست؟

قیمت پخش عناب خشک اعلا

بهبود فشار خون با عناب خشک اعلا

بهبود فشار خون با عناب خشک اعلا مصرف انواع میوه های تازه و سالم بهبود سیستم ایمنی و دفاعی بدن را موجب می شود. چرا که محصولات ارگانیک دارای ترکیبات معدنی و انواع ویتامین ها هستند که در نهایت به تقویت سلول ها و جلوگیری از ابتلا به بیماری های فصلی یا زمینه ای منجر خواهند شد.

یکی از محصولات پرطرفدار به عنوان گیاهی دارویی عناب است که دارای میوه هایی قرمز و ارغوانی رنگ بوده و طعم آن در زمان برداشت از درخت تقریباً ترش است. عناب ها دارای طبع گرم هستند و در کنار ترکیبات دیگر گیاهان دارویی به عنوان دمنوش مورد استفاده قرار می گیرند.

این میوه نقش موثری در بهبود فشار خون دارد. چرا که سبب می شود جریان خود در رگ ها کنترل شود و استرس و تنش های عصبی روزانه افراد نیز کاهش یابد. به دنبال این مکانیسم اثر، فشار خون مزمن به ویژه در فصول گرم سال به راحتی کاهش خواهد یافت و افراد نیاز به مصرف داروهای شیمایی نخواهند داشت.

برای تهیه یک دمنوش عناب تازه جهت بهبود فشار خون تنها کافی است که چند دانه عناب شسته و آن را در یک قوری به مدت ده دقیقه بجوشانید. جوشانده را به همراه مقداری نبات میل کنید.

خرید کلی عناب خشک اعلا

خرید کلی عناب خشک اعلا همانطور که می دانید عناب تازه و اعلا تولید استان های خراسان و بیرجند هستند. هر چند در برخی مناطق دیگر نیز این محصول به صورت محدود کشت و تولید می شود. برای تهیه ارقام وارداتی نیز باید به دنبال عناب های هندی درجه یک باشید که دانه هایی بسیار درشت و بافت نرم دارند.

به طور کلی برای خرید عناب اعلا علاوه بر در نظر گرفتن فاکتورهای کیفی مانند رنگ ظاهری، اندازه و ابعاد عناب و تازه بودن بافت آن، باید از مناسب بودن قیمت فروش نیز اطمینان حاصل کنید. هزینه های تولیدی، نرخ ارز وارداتی، میزان تولیدات سالیانه یا عرضه به بازار از جمله مواردی هستند که در قیمت هر کیلو عناب تاثیر مستقیم دارند.

نمایندگان این مرکز با داشتن سابقه طولانی در زمینه پخش عناب خشک ایرانی و وارداتی برای تامین این محصولات با قیمت های رقابتی و به صورت فله ای آماده همکاری با خریداران عمده و شرکت های تولیدکننده دمنوش های گیاهی هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *