عناب خشک ارزان یکی از فراوری های عناب می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف عناب خشک، توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن، تولید و توزیع کنندگان درصدد پاسخ به این نیاز بازار هستند، در این بین باید خاطر نشان کرد عناب خشک بسته بندی، از جمله عناب قرار گرفته در رده های نمونه می باشد.

مراکز عرضه عناب خشک ارزان

چند ویژگی عناب خشک ارزان

چند ویژگی عناب خشک ارزان عناب از جمله درختانی از خانواده درختان سنجد می باشد، این گیاه بومی کشور چین می باشد که امروز در بسیار مناطق دنیا کشت و برداشت می شود، کشور ایران نیز از جمله کشورهای قرار گرفته در رده دوم در میزان کشت عناب است، میوه این درخت که با عنوان عناب یاد می شود به صورت گیلاس مانند بیضی و گاها دایره وار است که رنگ قرمز مایل به زرشکی دارد.

طعم آن در هنگام رسیدن کاملا شیرین می باشد که اغلب به صورت خشک شده مورد مصرف قرار می گیرد، که در بسیاری از مناطق دنیا به عنوان خشکبار همراه چای و یا به عنوان تنقلات سالم و مقوی استفاده می کنند.

عناب از نظر دارویی نیز فواید زیادی دارد به طوری در طب سنتی به عنوان ملین و رفع یبوست از آن استفاده می شود ، علاوه بر آن از عناب چینی بسته بندی برای آرامش اعصاب استفاده می شود، از این رو یکی از خشکبارهای ضد استرس می باشد. و از دمنوش آن نیز استفاده می شود.

عناب با املاح و ویتامین های موجود در خود از جمله آهن، کلسیم، پتاسیم، ویتامین k وB6 برای تقویت ایمنی بدن و رفع التهابات از جمله زخم های سطحی و بهبود زود هنگام آنها موثر است.

خرید عمده عناب خشک اعلا

خرید عمده عناب خشک اعلا این مرکز یکی از فروشگاه های در توزیع و عرضه عناب خشک در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادرات عناب خشک بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان میشود زیرا بهداشت مواد غذایی موضوع گسترده ای است که عمدتاً روشهای تولید، آماده سازی و نگهداری موادغذایی را به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت آنها مورد بحث و بررسی قرارمی دهد.

به طور کلی فروشندگان عناب خشک و یا بطور کلی مواد غذایی باید به کیفیت و بهداشت عناب خشک خود توجه ویژه کنند، که دو اصل مهم می باشد، ازاین رو این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین دستگاه ها در امر بسته بندی و شستشو و خشک کردن عناب ها به امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادر کنندگان نمونه، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف توزیع عناب ارزان ارگانیک با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *