حبه عناب ارگانیک، محصولی است که از پودر عناب خشک شده طبیعی تهیه شده و قیمت فروش آن بستگی به درجه کیفی عناب دارد. بزرگترین مراکز خرید انواع حبه عناب تازه و ارگانیک، این محصول را به شکل بسته بندی و با طعم های مختلف عرضه میکند، اما لازم به یاد آوری است که امکان خرید این محصول به شکل عمده ای نیز از این مراکز امکان پذیر میباشد. مراکز خرید حبه عناب ارگانیک، بسته های این محصول را به شکل کارتنی و با قیمتهایی مناسب نیز در اختیار خریدار قرار میدهد.

مرکز خرید حبه عناب ارگانیک

مشخصات حبه عناب ارگانیک

مشخصات حبه عناب ارگانیک

عناب یا خرمای چینی، میوه ای است بومی نواحی جنوب آسیا، با طبعی گرم و خشک. این میوه کوچک تخم مرغی شکل، بدون کرک بوده و بافتی نرم و کرمی رنگ دارد، و از انجاییکه خواص دارویی _ درمانی فوق العاده ای دارد، به اشکال مختلف تازه، خشک شده، پودر شده و یا حبه ای مورد استفاده قرار میگیرد. عناب را در طب سنتی، به عنوان یک خوراکی فوق العاده مقوی میشناسند به همین دلیل به طرق مختلف از این محصول بهره برداری میشود.

اخیرا عناب را در کارگاههای تولیدی طی پروسه های مختلفی به شکل طبیعی خشک کرده و آن را آسیاب میکنند، و پودر این میوه خشک شده را به شکل حبه و در طعم های مختلف: دارچینی، زرشک، کاکائو، شاهدانه، زنجبیلی و توت تولید کرده و به صورت بسته بندی و با قیمتی مناسب عرضه بازار میکنند. حبه عناب طبیعی و ارگانیک، بدون طعم و ساده نیز در مراکز خرید موجود بوده و افرادی که تمایلی به تست کردن مزه های مختلف این فراورده غذایی ندارند، میتوانند از این محصول استفاده کنند.

حبه عناب ارگانیک، از سنجد خشک شده طبیعی تهیه شده که فاقد هرگونه مواد افزودنی و گلوکز میباشد و شیرینی محصول مختص عناب خشک شده بکار برده شده در تولید ان است. این محصول فاقد رنگ بوده و به دلیل داشتن قند طبیعی، برای بیماران دیابتی گزینه بسیار مناسبی میباشد. در حال حاضر، این محصول را میتوان در بسته بندیهای مختلف و بسیار شیک که دارای نشان استاندارد و مهر تاییدیه وزارت بهداشت میباشند، با قیمتی مناسب از تمامی فروشگاههای موجود در سطح شهر تهیه نمود.

خواص درمانی حبه عناب چیست؟

خواص درمانی حبه عناب چیست؟

میوه عناب، یکی از محصولات ناب تولید شده استان خراسان است که ارزش غذایی فوق العاده ای داشته و طعمی مطبوع و دلپذیر دارد. خشک شده این میوه نیز خواص خود را حفظ کرده و به همین دلیل در بسیاری از مراکز خرید، خشک شده این محصول را در پکهای مختلف وزنی مشاهده میکنیم. حبه عناب، به اشکال صنعتی و خانگی در بازار موجود است که حبه عناب خانگی نیز از لحاظ کیفیتی با نوع صنعتی آن برابری میکند. بیش از نیمی از خواص عناب، در هسته آن نهفته است و از انجاییکه در تهیه این محصول پودر عناب خشک شده را همراه با هسته آسیاب شده آن بکار میبرند، ارزش درمانی دوچندانی پیدا میکند.

حبه عناب ارگانیک، به دلیل داشتن خواص انتی اکسیدانی بالا، در پیشگیری از انواع سرطانها موثر بوده به علاوه، مانع رشد تومورهای بدخیم میشود. این مواد همچنین در روند پیر شدن زود هنگام پوست وقفه انداخته و باعث روشنی و درخشان شدن پوست میشود. حبه عناب، به دلیل داشتن قند طبیعی، جایگزین بسیار خوبی برای قند و شکر است و از اینرو، باعث کاهش استرس و اضطراب مزمن میشود. از دیگر خواص فوق العاده این فرآورده غذایی، میتوان به تقویت و سلامت دستگاه گوارش، کبد و کلیه ها نیز اشاره نمود.

صادرکنندگان انواع حبه عناب ارگانیک

صادرکنندگان انواع حبه عناب ارگانیک

امروزه صادرات حبه عناب به دلیل داشتن خواص درمانی و دارویی زیاد در علم پزشکی، به کشورهای همسایه به وفور صورت میگیرد. صادرات انواع حبه عناب ارگانیک با طعم های متفاوت، با کیفیتی تضمینی و در بسته بندیهای مناسب و همراه با مشخصاتی همچون تاریخ تولید و انقضای محصول، نشان استاندارد، برند و نام شرکت تولیدی، وزن خالص و مهر تاییدیه وزارت بهداشت به سایر کشورها صورت گرفته که توانسته است رضایت کامل مشتریان آن سوی دنیا را کسب کند.

در حال حاضر، شرکتهای متعددی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. صادر کنندگان انواع حبه عناب ارگانیک، در این زمینه توانسته اند روابط تجاری ایران را با سایر کشورها بهبود بخشیده و همچنین امکان ایجاد مشاغلی جدید را تا حد امکان فراهم آورده اند که این امر در پایین آوردن نرخ بیکاری در سالهای اخیر بسیار تاثیر گذار بوده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *