درخت عناب به عنوان یک درخت بومی چینی شناخته می‌شود. این درخت مخصوص آب و هوای گرم و مرطوب بوده و میوه‌های آن به رنگ سبز و پس از رسیدن به قهوه‌ای تیره در خواهند آمد. طعم میوه عناب شیرین میباشد و اویل بهار فصل برداشت آن میباشد. ظاهر این میوه شباهت زیادی به خرما دارد و در بعضی کشورها به آن خرما گفته میشود. مجموعه ما مرکز صادرات عناب درجه یک بسته بندی بوده و آن را با کیفیت بالا عرضه می نماید.

مرکز صادرات عناب درجه یک بسته بندی

راهنمای نگهداری عناب درجه یک بسته بندی

راهنمای نگهداری عناب درجه یک بسته بندی هم در طب سنتی و هم در طب امروزی به خواص فراوان عناب برای سلامتی انسان تاکید شده است. این میوه به دلیل کالری کم آن، در رژیم های غذایی برای افراد توصیه می شود و میوه عناب دارای خواص طبی متعددی است. این میوه منبع خوبی از ویتامین ث و حاوی مقادیر قابل ملاحظه ای مواد معدنی است و علاوه بر خواص تغذیه ای به عنوان یک میوه دارویی نیز شناخته می شود.

در کشور ما خراسان جنوبی به عنوان اولین تولیدکننده عناب در ایران و جهان مطرح است و همچنین بخاطر سیاست های دولت جهت صادرات برخی محصولات، اقدامات لازم جهت افزایش مدت نگهداری عناب با حفظ خصوصیات استاندارد، کاری لازم بوده و باید به روش صحیح انجام گردد. در پروسه نگهداری عناب ، نور و حرارت باعث انجام تغییراتی مخصوصا در رنگ عناب می شود و واکنش های نامطلوبی را منجر خواهند شد.

لذا هر عملی که بتواند از این عوامل جلوگیری کند، ماندگاری و کیفیت بهتر محصول را به دنبال خواهد داشت. به کار بردن روش های مختلف نگهداری همچون خنک نگه داشتن و درجه حرارت پایین، پرتودهی، بسته بندی با هوای معمولی و استفاده از پوشش های خوراکی نهایتا تاثیر مثبتی برای حل این مسائل خواهد بود. به طور کلی، هرچقدر که جنس و کیفیت خود میوه اهمیت دارد، بسته بندی آن نیز به همان اندازه حائز اهمیت میباشد چرا که ظاهر و بسته بندی محصول اولین چیزی است که چشم مشتری را را به خود متوجه میسازد.

مخصوصاً برای صادرات محصول، به جهت اینکه میوه به صورت سالم و باطراوت به کشور دیگر و نهایتا به دست مشتری برسد، موضوع بسته بندی بیش از موارد دیگر اهمیت خواهد داشت.

پخش انواع عناب درجه یک بسته بندی

پخش انواع عناب درجه یک بسته بندی مجموعه ما در زمینه پخش عناب بسته بندی درجه یک بوده و آن را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه مینماید. خوش طعم بودن و کیفیت بالای محصول ما و همچنین داشتن بسته بندی خوب و قیمتی مناسب، از اصول کاری مجموعه ما میباشد و به همین سبب توانسته‌ایم علاوه بر تامین بازار داخلی، در بازارهای جهانی نیز حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *