عناب کوهی یک نوع میوه بسیار پر خاصیت می باشد که به صورت خشک و تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر کسانی که از این نوع ناب استفاده می کند توصیه می کنند آن را خشک کرده و مورد استفاده قرار دهید زیرا خشک شده این محصول خواص بیشتری را دارا می باشد.این محصول خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد.

پخش عمده عناب کوهی

درمان یبوست با مصرف عناب

درمان یبوست با مصرف عناب عناب جزء میوه‌هایی است که خاصیت دارویی فراوان داشته و برای تولید گیاهان دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای درمان یبوست و بیماری های گوارشی موثمر ثمر واقع می گردد.

عناب محصولی است که سرشار از فیبر می باشد؛حال شاید این سوال پیش بیاید که فیبر در درمان یبوست چه تاثیری می‌گذارد؟ فیبر یک ماده معدنی است که سرعت هضم و گوارش غذا را افزایش می دهد و سبب می شود که هضم غذا در روده ها سریع تر انجام گیرد.

همچنین خواص آنتی اکسیدانی عناب سبب می‌شود که بسیاری از بیماری‌های گوارشی درمان شوند در نتیجه از مبتلا شدن به یبوست پیشگیری می کند.

در بسیاری از مجلات که متناسب با رشد و تغذیه هستند مطالعه نموده ایم که عناب سبب جلوگیری از دیابت و کاهش سکته می گردد.وجود ویتامین C در عناب از مبتلا شدن به سکته ناشی از دیابت جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که عناب برای درمان زخم در کسانی که مبتلا به دیابت هستند نقش نمایی میکند.

عناب از پوست صورت در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید مراقبت می کند و به عنوان یک ضدآفتاب بسیار قوی عمل می نماید.

اکثر پزشکان تغذیه توصیه می کنند جهت تعادل و کنترل وزن خود عناب درشت رسیده را مصرف نمایید؛ این محصول بی نظیر سبب افزایش اشتها می شود و برای کسانی که نسبت به خوردن غذا بی میل هستند موثر می باشد. در مقابل دارای مواد معدنی فراوانی است که وزن را کاهش می‌دهد.

در نتیجه می‌توان گفت جهت کنترل و تعادل وزنی عناب را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

مراکز توزیع عناب کوهی عمده

مراکز توزیع عناب کوهی عمده امروزه مراکز توزیع عناب کوهی عمده در نقاطی که کشت و برداشت این محصول را انجام می دهند رواج دارد. توزیع و خرید و فروش عناب به صورت عمده و جزئی صورت می‌گیرد و هر مشتری بسته به نیاز و کاری که با عناب دارد می‌تواند آن را خریداری کند. به عنوان مثال برخی برای مصرف خانگی آن را خریداری می‌کنند اما برخی دیگر خود فروشنده دوم محصول هستند و پس از خریداری از کشاورز آن را به فروشگاه‌های خود می‌برند تا به عرضه بگذارند.

عناب بیرجند ارزان یک محصول فوق العاده با کیفیت می باشد و دارای دسته درجه یک و درجه دو است که هر دو بسیار مرغوب می باشتد اما درجه دوم آن ریزتر است و با قیمت ارزان تری توزیع می‌شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *